Hoonigan Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 nej jag gillar inte dig, jag hoppas att du är ett troll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Vem fan är du? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 21 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Vem fan är du? :/Gillade inte CrazyCake och eftersom du tydligen är hans dubbelanvändare så gillar jag inte dig heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Vem fan är du? :/PissWasser. bytte namn idag Woody: du verkar vara en skön kille elr tjej man vet aldrig ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Jorå, du verkar trevlig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Gillade inte CrazyCake och eftersom du tydligen är hans dubbelanvändare så gillar jag inte dig heller.Yes, bevis? Banish: Tycker du är trevlig och rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Do not approve (Kan ni ge fan både du & woody och tjafsa om du är CC eller inte?! Ingen kunde bry sig mindre..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Nomatic: Tycker bara att det är något så oerhört omoget av woody att sitta och kalla mig för CC utan bevis. Iallafall, Du har väl en del trevliga åsikter så ja, jag gillar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Skön snubbe =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Skön snubbe =Dskön kille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 22 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) Tycker bara att det är något så oerhört omoget av woody att sitta och kalla mig för CC utan bevis.Jag skrev det där inlägget när jag var utomhus via min mobiltelefon så jag stod faktiskt upp. Mina "bevis": Du nämner Palm1 i både din och i CrazyCakes profil. Du skrev att du älskar honom och att han är så oerhört cool. Jag är ganska säker på att du är CC men om det inte stämmer ber så hemskt mycket om ursäkt. :unsure: CharlesIngvar: Du vet nog redan. Är du tvungen att hela tiden kommentera mig varje gång du ser att jag har skrivit i den här tråden? Om du redan har kommenterat mig så låter du bli? Förstår du? CharlesIngvar, jag vet inte vad du menar.... Förklara! Redigerat 22 April 2011 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Jag skrev det där inlägget när jag var utomhus via min mobiltelefon så jag stod faktiskt upp. Mina "bevis": Du nämner Palm1 i både din och i CrazyCakes profil. Du skrev att du älskar honom och att han är så oerhört cool. Jag är ganska säker på att du är CC men om det inte stämmer ber så hemskt mycket om ursäkt. :unsure: CharlesIngvar: Du vet nog redan.woddy du vet nog redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg