purjo Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Hultsfred: Arctic Monkeys, Mew och PortisheadPeace & Love: Iggy & The Stooges och Depeche ModeGröna Lund: Wu-Tang Clan, Tallest Man On Earth och Slayer Sommaren 2013 kommer inte bli något mindre än orgasmframkallande musikeufori B)10/5 Göteborg: Bury Tomorrow11/5 Göteborg: Bring Me the HorizonBråvalla: Rammstein, Mando Diao, In Flames, Stone Sour, Timbuktu & Damn, A DAY TO REMEMBER, Parkway DriveMetaltown: Slipknot, Motörhead, The Devil Wears Prada, Witchcraft Kommer bli så jävla bra försommar/sommar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Skippar nog metaltown i år. Du får ha det så kul purjo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2013 Hultsfred har mest najs lineup av festivalerna hitills; Mew, Modest Mouse och Portishead är ju najs. Way Out West kommer nog ta in mestadels tråkiga bokningar/skit i vanlig ordning. Kanske gör de något bra detta året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2013 Hultsfred: Arctic Monkeys, Mew, och PortisheadPeace & Love: Iggy & The Stooges och Depeche ModeGröna Lund: Wu-Tang Clan, Tallest Man On Earth och Slayer Sommaren 2013 kommer inte bli något mindre än orgasmframkallande musikeufori B)Hallå. Imagine Dragons kommer ju till Hultsfred också! Om vi nu pratar musiksommar så spelar Iggy på Liseberg och Roger Waters på Ullevi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2013 Jag ska se Mew på Hultsfredsfestivalen. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2013 Alla festivaler ser rätt torra ut... oftast typ ett band som vore askul å se, men resten känner jag inte igen. Getaway Rock till exempel med Purple, men resten? Nja... Men Sweden Rock ska väl bli kul, även om majoriteten består av tyska band som jag aldrig hört talas om. Får se om det blir endagars eller tredagars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2013 Jag funderar på att dra till Sweden Rock om jag hittar någon att dra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Hallå. Imagine Dragons kommer ju till Hultsfred också! Om vi nu pratar musiksommar så spelar Iggy på Liseberg och Roger Waters på Ullevi!Har aldrig hört Imagine Dragons. :D Bäst jag kollar in dem så jag inte upprepar förra årets misstag när jag inte gick på Justice på Hultsfred eftersom jag inte visste vilka de var. Som tur är kommer både Justice och Pendulum till Stockholm i sommar, så jag kanske kan ta igen för den missen. Iggy såg jag på Grönan förra året, det var asgrymt. B) Roger Waters hade jag planer att gå på, men det blev inget. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Har aldrig hört Imagine Dragons. :D Bäst jag kollar in dem så jag inte upprepar förra årets misstag när jag inte gick på Justice på Hultsfred eftersom jag inte visste vilka de var. Som tur är kommer både Justice och Pendulum till Stockholm i sommar, så jag kanske kan ta igen för den missen. Iggy såg jag på Grönan förra året, det var asgrymt. B) Roger Waters hade jag planer att gå på, men det blev inget. :(Imagine Dragons är ju asnice. Deras första album (Night Visions) och senaste EP (Continued Silence) finns på Spotify. Radioactive är nog deras mest kända låt, ligger till och med på Spotifys topplista över mest spelade låtar i Sverige! Energisk sångare verkar de ha också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Imagine Dragons är väldigt soft. Behöver lyssna mer på dem, har mest bara hört Radioactive, men den är ju jävligt grym bara den. Guggo, vi ses på Liseberg? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Imagine Dragons är väldigt soft. Behöver lyssna mer på dem, har mest bara hört Radioactive, men den är ju jävligt grym bara den. Ja på alla punkter! Guggo, vi ses på Liseberg? :DHaha, vem vet B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Haha, vem vet B)Jag ska allt leta upp dig. B) Uh... Den stora scenen är precis i början av Liseberg va? Där alla de där jäkla gröna stolarna brukar vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg