Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hultsfred: Arctic Monkeys, Mew och Portishead

Peace & Love: Iggy & The Stooges och Depeche Mode

Gröna Lund: Wu-Tang Clan, Tallest Man On Earth och Slayer

 

Sommaren 2013 kommer inte bli något mindre än orgasmframkallande musikeufori B)

10/5 Göteborg: Bury Tomorrow

11/5 Göteborg: Bring Me the Horizon

Bråvalla: Rammstein, Mando Diao, In Flames, Stone Sour, Timbuktu & Damn, A DAY TO REMEMBER, Parkway Drive

Metaltown: Slipknot, Motörhead, The Devil Wears Prada, Witchcraft

 

Kommer bli så jävla bra försommar/sommar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hultsfred: Arctic Monkeys, Mew, och Portishead

Peace & Love: Iggy & The Stooges och Depeche Mode

Gröna Lund: Wu-Tang Clan, Tallest Man On Earth och Slayer

 

Sommaren 2013 kommer inte bli något mindre än orgasmframkallande musikeufori B)

Hallå. Imagine Dragons kommer ju till Hultsfred också!

 

Om vi nu pratar musiksommar så spelar Iggy på Liseberg och Roger Waters på Ullevi!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla festivaler ser rätt torra ut... oftast typ ett band som vore askul å se, men resten känner jag inte igen.

Getaway Rock till exempel med Purple, men resten? Nja...

Men Sweden Rock ska väl bli kul, även om majoriteten består av tyska band som jag aldrig hört talas om. Får se om det blir endagars eller tredagars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå. Imagine Dragons kommer ju till Hultsfred också!

 

Om vi nu pratar musiksommar så spelar Iggy på Liseberg och Roger Waters på Ullevi!

Har aldrig hört Imagine Dragons. :D Bäst jag kollar in dem så jag inte upprepar förra årets misstag när jag inte gick på Justice på Hultsfred eftersom jag inte visste vilka de var. Som tur är kommer både Justice och Pendulum till Stockholm i sommar, så jag kanske kan ta igen för den missen.

 

Iggy såg jag på Grönan förra året, det var asgrymt. B) Roger Waters hade jag planer att gå på, men det blev inget. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig hört Imagine Dragons. :D Bäst jag kollar in dem så jag inte upprepar förra årets misstag när jag inte gick på Justice på Hultsfred eftersom jag inte visste vilka de var. Som tur är kommer både Justice och Pendulum till Stockholm i sommar, så jag kanske kan ta igen för den missen.

 

Iggy såg jag på Grönan förra året, det var asgrymt. B) Roger Waters hade jag planer att gå på, men det blev inget. :(

Imagine Dragons är ju asnice. Deras första album (Night Visions) och senaste EP (Continued Silence) finns på Spotify. Radioactive är nog deras mest kända låt, ligger till och med på Spotifys topplista över mest spelade låtar i Sverige!

 

Energisk sångare verkar de ha också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...