Northwest Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 (redigerat) Raubtier och Sabatons nya plattor är fan grymma! :gitarr: Redigerat 2 Juni 2012 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Rekomenderar alla till att lyssna på bandet Three seasons. Inte direkt sån musik jag brukar lyssna på men jag gillar det. finns också på spotify. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Ogillar Janis, älskar Grace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Vadå ogillar Janis? D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Janis är en sån där som man ska gilla. Kan hålla med om att hon inte gjorde någon spektakulär musik, men kom igen, det är ju Janis Joplin! Grace Slick är grym. Och snygg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Alltså, musiken var kanske inte så bra i sig själv, men hon sjöng bra! Redigerat 2 Juni 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Hon hade scenkarisma och en cool röst, musiken är dock fett tråkig. Grace Slick däremot.. hade rösten, närvaron och utseendet. :wub: Plus ett band som faktiskt lät jävligt bra. Redigerat 2 Juni 2012 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Raubtier och Sabatons nya plattor är fan grymma! :gitarr:Själv så har man Raubtiers nya platta. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Hur mycket jag än försöker förneka det så är In Flames ett av de absolut bästa banden jag vet ! De har skapat så fruktansvärt mycket bra musik, speciellt då jag inte hör till dena stora skaran som hatar deas nyare album. Dead End är en så fruktansvärt bra låt och Lisa passar så bra in i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Aldrig riktigt tyckt om In Flames, aldrig tyckt om "melodic" för den delen heller. Men låten Come Clarity är bra iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg