Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Det finns någon bild på internet från en talk show, där ett band blir intervjuade, och alla har skrivit ett ord på skosulan. De sitter med ett ben upplagt över det andra så sulan visas och orden bildar en mening.

 

Någon som vet vilken bild jag menar och vill lägga upp den? Hittar den inte, och minns inte vilket band det är :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört den låten. Jag gillar den inte. Är inte större fan av tyska språket, jag gillar inte hans låga sångstil, musiken känns väldigt enformig, och där man ville ha ett gitarrsolo fick man synth och trummaskin. Nej tack.

 

Det finns någon bild på internet från en talk show, där ett band blir intervjuade, och alla har skrivit ett ord på skosulan. De sitter med ett ben upplagt över det andra så sulan visas och orden bildar en mening.

 

Någon som vet vilken bild jag menar och vill lägga upp den? Hittar den inte, och minns inte vilket band det är :(

Är inte det The Who?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört den låten. Jag gillar den inte. Är inte större fan av tyska språket, jag gillar inte hans låga sångstil, musiken känns väldigt enformig, och där man ville ha ett gitarrsolo fick man synth och trummaskin. Nej tack.

Jag har börjat gilla det tyska språket mer och mer och jag gillar hans sångstil och deras feta melodier. B)

 

 

 

 

Varför har ingen berättat hur jävla bra Finntroll är?

 

Grym!

 

Redigerat av Motard4life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har börjat gilla det tyska språket mer och mer och jag gillar hans sångstil och deras feta melodier. B)

Varför har ingen berättat hur jävla bra Finntroll är?

 

Grym!

Jag diggar iaf Rammstein, älskar låten Reise, Reise. Mys.

 

Personligen föredrar jag Månegarm över Finntroll, men jag har varken lyssnat på det ena eller det andra på 4 år. :P

 

 

Dock så tycker jag mer om Vintersorg, men han är mer experimentell.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...