Guggo Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) Whore vann tråden. Annan artist på R. B) Redigerat 15 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Whore vann tråden.Obviously. B) Annan artist på R. B)Hahaha, den är fan bra på riktigt. :D Det är en sån låt som får en att våldföra sig på replayknappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Fortsätter på "R"-spåret. Raised Fist, Raubtier, Rallypack, Rally, Ron Pope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Now it is 1984 Knock-knock at your front door It's the suede/denim secret police They have come for your uncool niece Come quietly to the camp You'd look nice as a drawstring lamp Don't you worry, it's only a shower For your clothes here's a pretty flower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 I WAS RAPED BY A BURGLAR WITH HIV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 RAMMSTEIN ÄR INTE BRA :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Det finns någon bild på internet från en talk show, där ett band blir intervjuade, och alla har skrivit ett ord på skosulan. De sitter med ett ben upplagt över det andra så sulan visas och orden bildar en mening. Någon som vet vilken bild jag menar och vill lägga upp den? Hittar den inte, och minns inte vilket band det är :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Jag har hört den låten. Jag gillar den inte. Är inte större fan av tyska språket, jag gillar inte hans låga sångstil, musiken känns väldigt enformig, och där man ville ha ett gitarrsolo fick man synth och trummaskin. Nej tack. Det finns någon bild på internet från en talk show, där ett band blir intervjuade, och alla har skrivit ett ord på skosulan. De sitter med ett ben upplagt över det andra så sulan visas och orden bildar en mening. Någon som vet vilken bild jag menar och vill lägga upp den? Hittar den inte, och minns inte vilket band det är :(Är inte det The Who? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Vet inte. Testade att söka lite på google, men hittar fortfarande inget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Recensionen av The Smiths S/T efter två genomlyssningar är att Miserable Lie är svagast och öppningsspåret, Reel Around The Fountain, är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 (redigerat) Jag har hört den låten. Jag gillar den inte. Är inte större fan av tyska språket, jag gillar inte hans låga sångstil, musiken känns väldigt enformig, och där man ville ha ett gitarrsolo fick man synth och trummaskin. Nej tack.Jag har börjat gilla det tyska språket mer och mer och jag gillar hans sångstil och deras feta melodier. B) Varför har ingen berättat hur jävla bra Finntroll är? Grym! Redigerat 18 Augusti 2012 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 (redigerat) Jag har börjat gilla det tyska språket mer och mer och jag gillar hans sångstil och deras feta melodier. B)Varför har ingen berättat hur jävla bra Finntroll är? Grym!Jag diggar iaf Rammstein, älskar låten Reise, Reise. Mys. Personligen föredrar jag Månegarm över Finntroll, men jag har varken lyssnat på det ena eller det andra på 4 år. :P Dock så tycker jag mer om Vintersorg, men han är mer experimentell. Redigerat 18 Augusti 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg