Hoonigan Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 (redigerat) Enligt Foo fighters facebook sida så ska dom live streama Här: http://www.skynet.be/muziek/festivals/pukkelpop-2012/live#1 fast det verkar inte ha börjat än, https://www.facebook.com/foofighters?ref=stream EDIT: Dom streamade bara 5 låtar.. Redigerat 18 Augusti 2012 av 440 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Jag diggar iaf Rammstein, älskar låten Reise, Reise. Mys. Personligen föredrar jag Månegarm över Finntroll, men jag har varken lyssnat på det ena eller det andra på 4 år. :P Dock så tycker jag mer om Vintersorg, men han är mer experimentell.Månegarm verkar värt att kolla upp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 because... YOU HAVE NOT BEEN PAYING ATTENTION PAYING ATTENTION PAYING ATTENTION YOU HAVE NOT BEEN PAYING ATTENTION Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2012 because... YOU HAVE NOT BEEN PAYING ATTENTIONPAYING ATTENTIONPAYING ATTENTIONYOU HAVE NOT BEEN PAYING ATTENTION Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Fick skjuts av en klasskamrats farsa idag och i bilen satt vi och lyssnade på 5 minuter och 40 sekunders långt gitarrsolo som börjar vid 6:15. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 The Waterboys är asnajs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2012 Jag har märkt att majoriteten av dom som lyssnar på Kent är antingen medelklass-medelålders män, fjortistjejer eller folk som är skitrika. Har inget emot det, men dom känns inte som sådana som siktas mot dom grupperna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Kent... ...medelklass-medelålders män,:blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 :blink:Kan du möjligtvis utveckla din tanke lite mer Guggo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Förstår inte om du håller med eller om du tycker att jag skrev det konstigt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Jag är Kent. Forever Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2012 Till en början när jag började lyssna på Kent, så tyckte jag att dom var bra men att dom inte var lika bra eller innovativa som Radiohead, tycker det om dom flesta andra banden jag lyssnar på... Men på senare tiden så har jag kommit fram till att Kent är minst lika bra, och dom är mitt favoritband, precis efter Radiohead. Tydligen så är alla i Kent stora fans av Radiohead. (tillsammans med David Bowie, Depeche Mode och U2) Det märks, vissa låtar känns väldigt Radiohead-iga medan en del andra känns väldigt Depeche Mode-iga, OK Computer "var med i bilden" också när dom spelade in Isola.. Kent skriver riktigt bra texter också, lagom personliga och lagom "konstiga". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg