lolkfezt Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Och hur ska jag kunna lita dig på internet? Det går inte lita någon över internet. Men om du har så, kul för dig. Personligen vill jag ochså ha en vacker flicka men tiden är nog inte inne än.Varför skulle han ljuga? Nu håller vi oss till topic, så Draghon inte kommer och låser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Varför skulle han ljuga? Nu håller vi oss till topic, så Draghon inte kommer och låser. Vet inte men jag kan ju ochså säga att jag har en flickvän på en annan sida fast jag inte har. Men ok tillbaka till tråden. Jag är lite nöjd med mitt liv, 50/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Det suger för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Det suger för det mesta. Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Och hur ska jag kunna lita dig på internet? Det går inte lita någon över internet. Men om du har så, kul för dig. Personligen vill jag ochså ha en vacker flicka men tiden är nog inte inne än.:_ Får man fråga varför?För det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 :_För det gör detOk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Det suger för det mesta.Kände ungefär samma sak i din ålder.Nu känner ju inte dig, men antagligen är det puberteten, det löser sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Jag har en bra familj, bra vänner, jag mår bra och mina betyg är bra. Så ja, har inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.