Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Vill du teckna din egen Manga Figur? ^_^ Då kan ni besöka denna sida: http://hem.websidorna.com/vien84/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 JAgh behöver inte kolla för jag har Teckna Manga men jag kollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag brukar teckna manga på fritiden men jag är inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag brukar teckna naruto.. Speciellt Sasuke. Han e så enkel att göra ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator) Man kan inte teckna manga på datorn! <_<Man kan lära sig där hur man tecknar manga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34) Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator) Man kan inte teckna manga på datorn! <_< Man kan lära sig där hur man tecknar manga! Jag menar det! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Aha då tog jag fel ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Skriver mest asså försöker komma på nya former på bokstäver men gillar mkt att rita Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Är usel på att rita... Men skulle gärna vilja åka till nån skola exempelvis som kan lära ut hur man ritar Manga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 I one piece får man se skisserna , Jättefula. Det verkar ju inte så svårt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Är usel på att rita... Men skulle gärna vilja åka till nån skola exempelvis som kan lära ut hur man ritar Manga! Jag är rätt bar på att rita iaf. Fast jag skrev mest det här inlägget för att dra upp tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.