OpeningTitles Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Bara för att Majvor skrev "Är dom dumma i huvudet eller. Sticker och köper Xbox tror jag" betyder det inte att alla här inte har något tålamod. Nu när PlayStation Network är nere spelar jag kampanjen på Black Ops och Bad Company 2. Vem orkar egentligen gå ut när det är så varmt ute? :P Nej nej menade dem som inte hade tålamod, själv så har jag det. Varmt? Det är fotfarande kallt, fast inte så mycket. Skulle inte säga varmt.Här i söder om stockholm är det fett varmt (bor inte i stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 (redigerat) Men när dom 30 dagarna är slut har man kvar alla nerladdade saker från Playstationplus då?? Redigerat 12 Maj 2011 av Darkspyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Men när dom 30 dagarna är slut har man kvar alla nerladdade saker från Playstationplus då??Självklar har du kvar dem. Du får lite gratis smågodis, det är ju inte som att de tar tillbaka godiset ur käften på dig. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Men när dom 30 dagarna är slut har man kvar alla nerladdade saker från Playstationplus då??Du tappar dina spel du får gratis av PSN+. (Minispelen, inte spelen man får välja två av fem alltså.)Men du får behålla saker som avatarer, rabatterade spel du köpt, rabatterade DLCs och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Du tappar dina spel du får gratis av PSN+. (Minispelen, inte spelen man får välja två av fem alltså.)Men du får behålla saker som avatarer, rabatterade spel du köpt, rabatterade DLCs och sådant.Ok tack då vet jag det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 (redigerat) Självklar har du kvar dem. Du får lite gratis smågodis, det är ju inte som att de tar tillbaka godiset ur käften på dig. -.-Nej, man kommer inte ha kvar nått, förutom alla rabatt saker man köpt. Redigerat 12 Maj 2011 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Nej, man kommer inte ha kvar nått, förutom alla rabatt saker man köpt.Man kommer fortfarande få ha kvar de spel man får välja p.g.a. PSN-avbrottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Man kommer fortfarande få ha kvar de spel man får välja p.g.a. PSN-avbrottet.Ja dom kommer ju ge ut 2 eller mer gratis spel, fast dom ingår inte i PS+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Jag hoppas man får välja på bra saker så alla blir nöjda :) Själv väntar jag mig Prototype som ett gratis val av Sony!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Spel som Prototype kommer de nog inte att erbjuda dig säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Spel som Prototype kommer de nog inte att erbjuda dig säger jag bara.Vi får se Sony kanske gör så vi kan välja själva :) Det vore då Awesome!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Vi får se Sony kanske gör så vi kan välja själva :) Det vore då Awesome!! Vi kommer få välja mellan fem olika spel. Vilka spel det är vet ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.