Korrex Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Du kommer inte få allt det där för bara 1b.Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.Vi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i. Redigerat 5 Augusti 2011 av Warchief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Vi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i.NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.Men eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Men eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot.Ja därför blir 1 biljon 1000 miljarder vilket lär räcka eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.På Runescape är 1b = 1000mInte Svenska, inte Engelska, Runescape Redigerat 5 Augusti 2011 av Warchief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 På Runescape är 1b = 1000mInte Svenska, inte Engelska, RunescapeOkej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.Men fattar dy trögt?När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 (redigerat) Men fattar dy trögt?När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över?Ta't lugnt han undrade ju bara. Jag hade själv samma fråga och det är inte så konstigt att man undrar just för att spelet är på engelska men detta är en svensk tråd där vi diskuterar det. Därför är det inte självklart att trådskaparen inte översatte enheten. Du behöver inte rage:a för att någon annan inte visste det, alla är inte lika ingjutna i RS som du eller har så mycket gp att de behöver fundera på vad 1000m är. Redigerat 12 Augusti 2011 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Ta't lugnt han undrade ju bara. Jag hade själv samma fråga och det är inte så konstigt att man undrar just för att spelet är på engelska men detta är en svensk tråd där vi diskuterar det. Därför är det inte självklart att trådskaparen inte översatte enheten. Du behöver inte rage:a för att någon annan inte visste det, alla är inte lika ingjutna i RS som du eller har så mycket gp att de behöver fundera på vad 1000m är.Jag sa ju till honom om hur mycket det var och då trodde jag att det var bra med det och vi kunde fortsätta diskutera ämnet i stället för att Prata om biljoner och billions, men det verkade som om han inte fattade det ändå Men nu är det bäst att vi slutar gå off topic innan Draghon kommer och låser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Och varför ska du peka ut Draghon som den absoluta trådlåsaren?? :angry: Anklaga inte henne för det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Och varför ska du peka ut Draghon som den absoluta trådlåsaren?? :angry: Anklaga inte henne för det!För att hon är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg