Hoppa till innehåll

1b... Ughhh


valtteri
 Dela

Rekommendera inlägg

Du kommer inte få allt det där för bara 1b.

Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.

Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.

Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.

Vi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i. Redigerat av Warchief
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i.

NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.

Men eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.

På Runescape är 1b = 1000m

Inte Svenska, inte Engelska, Runescape

Redigerat av Warchief
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På Runescape är 1b = 1000m

Inte Svenska, inte Engelska, Runescape

Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.

Men fattar dy trögt?

När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men fattar dy trögt?

När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över?

Ta't lugnt han undrade ju bara. Jag hade själv samma fråga och det är inte så konstigt att man undrar just för att spelet är på engelska men detta är en svensk tråd där vi diskuterar det. Därför är det inte självklart att trådskaparen inte översatte enheten. Du behöver inte rage:a för att någon annan inte visste det, alla är inte lika ingjutna i RS som du eller har så mycket gp att de behöver fundera på vad 1000m är. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta't lugnt han undrade ju bara. Jag hade själv samma fråga och det är inte så konstigt att man undrar just för att spelet är på engelska men detta är en svensk tråd där vi diskuterar det. Därför är det inte självklart att trådskaparen inte översatte enheten. Du behöver inte rage:a för att någon annan inte visste det, alla är inte lika ingjutna i RS som du eller har så mycket gp att de behöver fundera på vad 1000m är.

Jag sa ju till honom om hur mycket det var och då trodde jag att det var bra med det och vi kunde fortsätta diskutera ämnet i stället för att Prata om biljoner och billions, men det verkade som om han inte fattade det ändå

 

Men nu är det bäst att vi slutar gå off topic innan Draghon kommer och låser

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...