Hoppa till innehåll

Valborg!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Mja, i lite brist på trådidé så skapar jag en valborgtråd! Skriv vad ni gjort/gör under valborg, nån kul händelse eller något som har med sista april att göra helt enkelt.

 

Själv kom jag precis hem efter att ha varit ute lite med ett par polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Var i stadsparken i Lund förra året där några tusen personer samlas och varje år. Men det var skittråkigt, bara stökigt och fullt med sprit och jättemycket folk. Typ som en festival fast utan konserter. Töntigt att bara sitta och supa.

 

Så i år skippar jag det, har ändå varit och haft kul en vecka i barcelona precis. Hade en mysig kväll hemma med familjen och brasa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev en dag hemma hos familjen. Vi firade nämligen min brorsa som fyllde år i tisdags så vi firade samtidigt mig som fyller år nu på tisdag samt min systers kille som också fyller år på tisdag. Blev en del tårta å sånt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drog upp till brasan på berget med ett par kompisar, då kom en annan som visst hade hällt i sig rätt mycket alkohol, han spydde bland allt folk och vi fick sätta honom på en buss hem. När vi själva tar en buss lite senare ser vi honom gå jämte vägen. Då hade han hoppat av bussen och gått hem istället.

Sen drog vi hem till en annan och lagade lite mat och badade jacuzzi :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade en trevlig kväll. Jag var på Skansen, kollade på djur, lyssnade på kören som sjöng och...

åt en jätteäcklig äppelpaj, som kostade 35 kr. Jag åt bara halva för den var jätteäcklig.

Aja, sen kollade vi på brasan, sen åkte vi hem, och då gjorde jag glass med kolasås (eller jag gjorde inte glassen, men jag gjorde kolasåsen). Det är vår lilla valborgstradition. Glass med kolasås :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...