Hoppa till innehåll

Usama Bin Ladin Död


Fusion
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har nyheterna översvämmats och konstant uppdaterats av senaste nytt; Usama Bin Laden har dödats. Sant eller falsk? Vad tror, eller tycker ni? Är han verkligen död? USA bekräftade därefter att man skulle begrava honom till havs, enligt muslimsk sed. Är det för att mörka, eller dölja någonting, speciellt när det är emot Islam att göra det?

 

Vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu har nyheterna översvämmats och konstant uppdaterats av senaste nytt; Usama Bin Laden har dödats. Sant eller falsk? Vad tror, eller tycker ni? Är han verkligen död? USA bekräftade därefter att man skulle begrava honom till havs, enligt muslimsk sed. Är det för att mörka, eller dölja någonting, speciellt när det är emot Islam att göra det?

 

Vad säger ni?

Nu förstår jag inte. Men ja, han är nog död. Jag kan inte tänka mig att någon skulle ha ett skäl till att ljuga om något sånt här, förutom kanske att Obama kommer få många fler röster i valet nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladin, inte Laden. Varför säger alla Laden?

 

Jeppe9: Ojoj vad fel ute du är. NATO är inte ens i närheten av Pakistan och härjer. Skaffa dig lite allmänbildning och återkom till Debatt forumet sen tack.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nato Är i Afghanistan :P dvs i grannlandet.

 

Att man sänkte kroppen i havet var väl för att hans grav inte skulle bli en vallfärds plats för hans anhängare?

 

 

Edit:tvåa på pucken

 

 

 

Redigerat av Motard4life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så länge dem inte drar fram ett bevis så kan jag inte säga om han lever eller är död. Trots allt var Bin Ladin CIA agent så jag vet inte vad man ska tro. Pakistanska myndigheterna säger att dem inte känner till om någon operation i landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...