Hoppa till innehåll

Vad Har Du För Titel I Skolan?


Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 månader senare...

Jag är klassens skumma kille som pratar för mycket om vetenskap... Enligt dom. varenda jäkel i min klass har iq på 60 förutom 2 st, den ena är rasist... närmare nazist faktiskt. han älskar tyskar och och bomba koreaner... säger åt mig att hålla käften när jag nämner en teori om att folk inte tycker om hans åsikter gentemot turkar och japaner. och den ena killen är klassen konstnär och spelar trummor... han är inte korkad. :(

 

folk tycker att jag är skum bara för att jag läser i fysik boken en gång, en kille sa så här: "Du, alltså ööh typ läser du i fysik boken som en vanlig bok?" då kontrade jag honom med " specificera 'vanlig'" det blev för mycket för hans hjärnkapacitet.

 

Varenda tjej i klassen är en sån här iphone fjoll-fjortis. varenda kille spelar CoD eller battlefield. Jag är dessutom helt vrickad för att jag ogillar shoot 'em up spel istället så spelar jag helst rpg eller strategi spel. Det jag inte förstår är att det finns 5 killar på skolan som har samma intresen som mig förutom att två av dom spelar helst LoL och de andra spelar link SW, jag har inget intresse för varken det ena eller andra. Har hört att det finns flera miljoner som spelar elder scrolls, total war osv... har svårt att tro det.

 

Det verkar som varenda jäkel som spelar finskt skit (angry birds på såna där apple skivor som folk trycker på) eller penga hungriga pjöl spel (cod, kanske inte battlefield om man ser på graphics) verkar vara efterblivna ( ta inte illa upp ni som kan förstå skillnaden mellan prosa-form och dikt-form i text och spelar cod), för att de andra 5 har högst betyg i sina klasser, de spelar strategi och rpg. iphone nördar och cod nördar verkar vara korkade.

 

Förresten en kille i en annan klass ( en av de 5) kallas roboten eftersom han vet så mycket om datorer. Jab brukar säga så här, jag måste förstå sambanden mellan att du lär in dig precis lika snabbt som en människa måste nog vara för att forskare i framtiden ( som skickade honom till dåtid(nutid nu)) har valt att du ska mata in kunskap precis lika snabbt som en organisk människa och att du vet så mycket om datorer- osv

 

EDIT: Igår blev jag kallad krigs-Arne, utav någon anledning...

Redigerat av simsocheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...