CeZ Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Kommer att vänta tills nån kompis köpt det och köra hos honom istället för att köpa själv i första taget den här gången.Tänker inte göra samma misstag som med black ops.Äsch, spelet är ju i rätt händer igen hos Infinity Ward och inte helt värdelösa Treyarch. Borde inte göra någon särskilt besviken. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 (redigerat) Tänker mer på att köpa MW3 nu; http://callofduty.wikia.com/wiki/User_blog...l_Mode_Revealed! Coolt att förmodligen kunna lvla upp i Survival. Redigerat 30 Maj 2011 av Klayett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 va? Vad är Survival mode för något da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Det är säkert samma som prestige skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Nej, har ni hört talas om Halo's FireFight eller Gears of War's Horde? Men det är såhär med en simpel förklaring: Troligtvis så ska man typ kunna kö det på multiplayer banorna som kommer med i spelet och det går ut på att döda T.Ex Ryssar som kommer sen runt wave 10 eller något så kommer det hundar med explosivt material mot en, nog för att det inte är allt men det är allt jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 AH jag fattar vad du menar. Går ut på att typ överleva waves med fiender va? Typ som zombies i black ops fast på multiplayer banorna med vanliga fiender? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Mm, lutar åt det hållet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Kommer definitivt köpa det, jag är ett stort CoD fan. Har däremot inte några höga förväntningar. IW borde ha gjort multiplayern. Redigerat 2 Juni 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Ska vänta tills jag får se gameplays. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Att det är skitlikt MW2, är jag bara skit glad för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Att det är skitlikt MW2, är jag bara skit glad för.Då betyder det ju att det är samma skit :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Då betyder det ju att det är samma skit :<Ny, fet single player story och ett antagligen ganka förbättrat multiplayer, vad gnäller ni om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg