Hoppa till innehåll

Belman

Gäst Frooz

Rekommendera inlägg

Gäst Frooz

Ni ser där uppe kan ni någon bra belman historia?

sj kan jag några här är en:

det var engång en rysk tyck och belman som skulle simma över till andra sidan land det var 50km dit. tysken börja har orkade 30km sedan sjönk han rysken simma 40km sedan skönk han belman sa att han årkade 100kmoch simmade 47km och sen sa han ärh nu orkar jag inge mer och så simma han tillbaka :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var en bellman som gick och köpte ett kojuver , sen skulle han åka tåg. Han la den innanför byxan. Sen när en flicka kom och satt sig framför honom visade han en spene och klippte av den , då svimmade flickan. Så gjorde han 3 gånger till. Sen gjorde han det en 5:e gång , och då svimma bellman ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Det var en bellman som gick och köpte ett kojuver , sen skulle han åka tåg. Han la den innanför byxan. Sen när en flicka kom och satt sig framför honom visade han en spene och klippte av den , då svimmade flickan. Så gjorde han 3 gånger till. Sen gjorde han det en 5:e gång , och då svimma bellman ^^

fattar inte riktigt! :(

ja kan inte bellman historia men den här e bra:

två sandkorn gick i öknen när den ena sa:

-du, jag tror att vi är förföjlda! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Silver Star @ 17/05-2004 20:39:44)

Ett kojuver har ju 4 spenar , och vad var den 5:e då ? Som han klippte av.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, Back to topic. En usel : Bellman var i kyrkan. Han vart pinknödig , samtidigt som han skulle gå på toa sjöng prästen : Vart skall du gå hä-ä-ädan. Då sjöng bellman : Ska gå och pissa kommer se-e-edan. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bellman skulle köpa sånt där medel som man blir lös av i magen i apoteket så gick han dit och köpte en burk.

Så läste han så stod det, ta en slurk fast han tyckte att det stod ta en BURK!

Så drack han hela burken.

Så kom en tant och frågade.......

Vet du vart apoteket finns?

ja då, följ den bruna linjen bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Naruto @ 17/05-2004 20:40:26)
(Silver Star @ 17/05-2004 20:39:44)

Ett kojuver har ju 4 spenar , och vad var den 5:e då ? Som han klippte av.

jag fattar! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Frooz

denna då:

det var ett plan fullt med normänn utom en det var en svensk då sa piloten alla måste hänga sing under planet anars störtar vi alla gjorde det en måste släppa anars störtar vi då kännde sig svensken utanför och släppte då klappade alla normännen händerna! :lol: fattar ni släpper och klappar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bellman skulle köpa sånt där medel som man blir lös av i magen i apoteket så gick han dit och köpte en burk.

Så läste han så stod det, ta en slurk fast han tyckte att det stod ta en BURK!

Så drack han hela burken.

Så kom en tant och frågade.......

Vet du vart apoteket finns?

ja då, följ den bruna linjen bara.

:lol: Kul. Fast jag har hört den förr ..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ääh själv har man läst en bok om bellman.. T.ex. När han slog vad med prinssessan om 100kr att hon hade en finne på baken. Det var lättförtjänta pengar sa hon och drog ner o visa skinkan. Då sa hon att hon skulle ha 100kr och bellman gav henne det. sedan sa han att han hade slått vad med kungen om 1000kr att prinssessan inte skulle visa stjärten för honom. (ungefär så) tråkig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...