Layton Skrivet 27 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Jo... tre centimeter! Jo, men jag har ett par skor som har 6 cm klack och då blir jag 180. Underbar längd. Men ja jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Sen får du tänka på att man krymper en 3-5 cm under en dag. Du är alltid längre när du vaknar jämfört med när du lägger dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Jag är 19 år, är 192 cm och har inte växt en millimeter på snart 1½-2 år. Så det är väl väldigt individuellt skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Jag slutade växa runt 15år och jag är bara typ 175-179(minns inte exakt :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Sen får du tänka på att man krymper en 3-5 cm under en dag. Du är alltid längre när du vaknar jämfört med när du lägger dig.Naaa, jag tror inte att man krymper så mycket, det är väl mer tydligare hos äldre människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Naaa, jag tror inte att man krymper så mycket, det är väl mer tydligare hos äldre människor?Det påverkar alla, det är för att ryggkotorna pressas ihop av din tyngd när du går omkring. Det är mer tydligt hos yngre personer än äldre, då yngre personer är mjukare och mer flexibla än äldre. Det är klart, är du bara 160 kanske du bara trycks ihop 2-3 cm under en dag, är du 190+ så blir de närmare 5 cm kortare. Redigerat 28 Maj 2011 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Jaha... min biologilärare sa att det var tydligt hos äldre människor eftersom de inte sträcker på sig så mycket och så när de är uppe, och att de ligger ned sedan och blir längre då, typ. Men när jag mätte mig till 174, det var på kvällen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Jaha... min biologilärare sa att det var tydligt hos äldre människor eftersom de inte sträcker på sig så mycket och så när de är uppe, och att de ligger ned sedan och blir längre då, typ.Men när jag mätte mig till 174, det var på kvällen tror jag.En biologilärares gissning är lika bra som våran gällande detta ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 En biologilärares gissning är lika bra som våran gällande detta ämne.Fattar inte. Kan du omformulera svaret? Vadå "våran gällande detta ämne". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Han menar att en biologilärares gissning kan vara lika bra som hans egen, gällande hur man växer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Äh sånt tror jag inte på. Min biologilärare gissar inte, han vet. Eller sa han att gissningen KAN? Jamen dåså. Klart den kan är ju inte omöjligt. Men just i detta sammanhanget så var det inte ÄR. Tyvärr, Nomatic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Ursäkta men vad börja du yra om nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.