lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Woow. Körde faktiskt filen, får upp vbs.exe varje gång jag startar datorn. WiiPod, en patetisk liten horunge är vad du är. Redigerat 28 Maj 2011 av lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Ja du... Jag undrar varför dessa textsträngar finns i .exe filen?HackForums RedLions. Sup Inc., RedLions Binder stubVarför filen attribuerar sig Copyright Java Inc., när du gjort den?Varför filen får ett positivt antivirus-skannings resultat på VirusTotal? 8/43 (18.6%)Varför körning av filen resulterar i att en fil crypted.exe skapas? För er som körde denna fil rekommenderar jag en jävligt utförlig kontroll om någonting hände med er dator.Det förklarar den här tråden: http://www.fuska.se/forum/Dekryptera-t153298.html Han ville ha hjälp med att dekryptera ett lösenord till en .RAR fil, i .RAR filen fanns det ett program som han använde (?) för att göra sin Cybergate trojan FUD. Sen tar han källkoden från någon annans program och binder ihop det med sin trojan. Fail. Redigerat 28 Maj 2011 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Håller på att söka igenom med NOD32. Hittat 5 virus och den är till 94% klar. WiipoD, din horunge. Fan vad söt du är btw. Redigerat 28 Maj 2011 av lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Nu vet jag hans namn, hemnummer, adress. Nu gäller bara mitt stora intresse för att något ska hända ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Hahaha, bästa tråden på länge! Säger väl ett och annat om vad som gäller att tanka ner .exe filer från medlemmar på fuska... Redigerat 28 Maj 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Lägga upp adress, namn och hemnummer på /b/ på 4chan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Lägga upp adress, namn och hemnummer på /b/ på 4chan?Låter suveränt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Fan va tur att jag inte laddade hem den, hade tänkt det. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 WiipoD har förövrigt erkänt att det är en RAT han la ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Lägga upp adress, namn och hemnummer på /b/ på 4chan?Du kan ju även ge mig allt, så att något verkligen händer. /b/ pojkarna failar bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 (redigerat) Du kan ju även ge mig allt, så att något verkligen händer. /b/ pojkarna failar bara.Fråga Lolkfezt. Glömde spara den :P Redigerat 29 Maj 2011 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Någon som har kvar länken/filen? Scanna med Virustotal. En idiot är vad du är, hoppas du bannas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg