Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Ja jag behöver ett sånt program.. detta behöver jag: 1. Filmerna tar inte up så mycke plats! 2. Man ska kunna spela in med ljud! (bra ljud också) 3. Gratis.. 4. Oändlig record time eller nåt, åtminstånde 5 minuter.. 5. Och programmet får INTE heta FRAPS!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Ja jag behöver ett sånt program.. detta behöver jag: 1. Filmerna tar inte up så mycke plats! 2. Man ska kunna spela in med ljud! (bra ljud också) 3. Gratis.. 4. Oändlig record time eller nåt, åtminstånde 5 minuter.. 5. Och programmet får INTE heta FRAPS!!!!! jag tror inte man kan spela in men man kan se på film på dator! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Ja jag behöver ett sånt program.. detta behöver jag: 1. Filmerna tar inte up så mycke plats! 2. Man ska kunna spela in med ljud! (bra ljud också) 3. Gratis.. 4. Oändlig record time eller nåt, åtminstånde 5 minuter.. 5. Och programmet får INTE heta FRAPS!!!!! vad mer exakt menar du när du säger spela in film på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 ska du spela in med wcam ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 eller villd du prata me dnågon på sån kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Det går tyvärr inte att spela in filmer på datorn men man kan bränna DVD skivor på datorn. Man kan också bränna VHS men det är ganska krånglit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 man kan visst spela in filmer på datorn.jag spelade i matrix revelitions eller vad den heter och det tog 6 h om man vill att det ska va lika bild som en dvd film med annars 1 h typ.jag vill tyvär inte säga vad programet heter sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 jag menade, om man t.ex spelar CS eller nåt, så trycker man på en knapp så spelas allt på skärmen/ljudet in som en FILM! som hamnar i nån mapp eller nåt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jaså.. Så? Nja då vet jag inte. Finns det i huvudtaget ett sådant program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 ja fraps men d suger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 de går om man skrive record "namn" i konsolen när man spelar cs sen skriver man stop när den ska sluta spela in ...men tror inte den spelar in ljud.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Det går tyvärr inte att spela in filmer på datorn men man kan bränna DVD skivor på datorn. Man kan också bränna VHS men det är ganska krånglit! hur skulle det gå till??? :huh: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.