Hayna Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 När jag höger klickar kommer inte alternativen upp bara en svart ruta så man måste nudda muspekaren på det svarta så det går bort. Hur fixar jag detta? /// Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) I vad? Redigerat 6 Juni 2011 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 7 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 I vad?Lägger print screen nu när jag höger klickar vart som helst där man kan göra en ny mapp t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Följ dessa enkla steg; 1. Tryck på Start längst ner till vänster 2. Högerklicka på Dator 3. Välj Egenskaper 4. Klicka på Avancerade systeminställningar 5. Klicka på fliken Avancerat 6. Under Prestanda, klicka på Inställningar 7. Nu kommer det fram en lång lista med olika effekter - avmarkera "Låt menyer rulla fram" 8. Verkställ & OK. Hoppas det hjälpte! Redigerat 7 Juni 2011 av CrippLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Högerklicka på DatorFail.Högerklicka går ju inte. Den som anmälde kan ta sig i arslet och inse att han förstör inte bara för mig. Redigerat 8 Juni 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Fail.hahaah *Gilla* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Fail.Högerklicka går ju inte. Den som anmälde kan ta sig i arslet och inse att han förstör inte bara för mig.Går det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 8 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Följ dessa enkla steg; 1. Tryck på Start längst ner till vänster 2. Högerklicka på Dator 3. Välj Egenskaper 4. Klicka på Avancerade systeminställningar 5. Klicka på fliken Avancerat 6. Under Prestanda, klicka på Inställningar 7. Nu kommer det fram en lång lista med olika effekter - avmarkera "Låt menyer rulla fram" 8. Verkställ & OK. Hoppas det hjälpte!Tack!/// Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Går det inte?för dig går det, men eftersom han fick en svart ruta när han högerklickade så går det inte för honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 (redigerat) nu var det jag som var dum. Redigerat 9 Juni 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 för dig går det, men eftersom han fick en svart ruta när han högerklickade så går det inte för honom :P När jag höger klickar kommer inte alternativen upp bara en svart ruta så man måste nudda muspekaren på det svarta så det går bort.Hur fixar jag detta?/// JohanJo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.