KeeperofMee Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 jag tror att mitt youtube konto har blivit hackad. titta härhttp://www.youtube.com/user/Kimeriderv?feature=mhee den som 'jag' gillade för 2 dagar sen, har jag aldrig sätt förut och aldrig gillat, kan det vara ett virus på datan eller något, plz hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Okej, jag har lite dålig koll på virus, men det virus som skulle ta över ditt YouTube-konto när det har din dator verkar lite... weird..? Jag misstänker inget virus, mer en bugg eller att ditt konto blivit hackat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 7 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Okej, jag har lite dålig koll på virus, men det virus som skulle ta över ditt YouTube-konto när det har din dator verkar lite... weird..? Jag misstänker inget virus, mer en bugg eller att ditt konto blivit hackat! ok , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Är förmodligen en keylogger som spelar in allt du skriver då, dvs lösenord osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Vem skulle vilja hacka ett account som har typ max 1400 views? Tror inte det har blivit hackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Fint försök att locka visningar. Kanske någon du känner som klickat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Du kanske gjorde en lite fail som jag gjort tidigare, var inne på en kompis dator med mitt acc, och glömde logga ut, dagen efter ser jag att "jag" "gillat" en massa eechi videor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theozor Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Hmmm... Detta inlägg har anmälts för? Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 9 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Imorse visade jag det för min mamma och då sa hon : den har jag sett förut, pappa visade den i helgen. sen frågade jag pappa om han hade gillat den på mitt konto och det hade han LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2011 Imorse visade jag det för min mamma och då sa hon : den har jag sett förut, pappa visade den i helgen.sen frågade jag pappa om han hade gillat den på mitt konto och det hade han LOLSom jag sa! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2011 jag tror att mitt youtube konto har blivit hackad. titta härhttp://www.youtube.com/user/Kimeriderv?feature=mhee den som 'jag' gillade för 2 dagar sen, har jag aldrig sätt förut och aldrig gillat, kan det vara ett virus på datan eller något, plz hjälp!Tror inte att det har blivit hackat eftersom det är ju så lågt och onödigt som någonting kan bli. Liksom vem vill hacka någon (på Youtube dessutom) med bara tup mellan ca 1000 - 3000 views och bara runt 5 subs? Det skulle vara precis som och stjäla från någon fattig eller något.Och tvivlar ännu starkare på ett Virus? Isåfall det mest efterblivna virus någonsin. Du har säker bara glömt lösenordet eller så är det Google som har strulat till det på något sätt. Man vet ju aldrig med YouTube nuförtiden med Youtube och alla deras uppdateringar varje år. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2011 Tror inte att det har blivit hackat eftersom det är ju så lågt och onödigt som någonting kan bli. Liksom vem vill hacka någon (på Youtube dessutom) med bara tup mellan ca 1000 - 3000 views och bara runt 5 subs? Det skulle vara precis som och stjäla från någon fattig eller något.Och tvivlar ännu starkare på ett Virus? Isåfall det mest efterblivna virus någonsin. Du har säker bara glömt lösenordet eller så är det Google som har strulat till det på något sätt. Man vet ju aldrig med YouTube nuförtiden med Youtube och alla deras uppdateringar varje år. :(Bra att du läste igenom tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.