TheJokker Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Asså nu blir jag less på infinity! Jag körde en match på mw2 och det funkade hur bra som helst, men när jag skulle invite en kompis så funkade det inte helt plösligt!? han kan spela men inte jag. jag har väntat hur länge som helst på "Connecting to IWNet" utan att det händer nåt? snälla hjälp mig! :( vill spela med kompisarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Restarta routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Vad står det på NAT-Type i menyn till vänster när du går in i multiplayer, Strict eller Open? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Vad står det på NAT-Type i menyn till vänster när du går in i multiplayer, Strict eller Open?Du, jag kan inte komma in till multiplayer när det kommer sånt där IWNet skit och det har ingen betydelse ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Restarta routern.har försökt men det går inte:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Öppna portarna genom att gå in på din router och här får du en tutorial. www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Kör du eller din kompis med alterIWnet? Jag tror inte att det funkar om han kör med alterIWnet och du kör med vanlig, jag är inget proffs i det här ämnet men jag tror att det kan vara en orsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Humpieh Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) har försökt men det går inte:(Står det NAT-type: Strict så är det inte säkert att det fungerar så perfekt som det ska vettu, står det NAT-type: Open borde det fungera som det ska, hur man fixar det har jag dock ingen aning om, men för min vän fungerade det perfekt när han fick till det. edit: Whups, citerade fel inlägg. ;) Redigerat 27 Juni 2011 av Humpieh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.