GamesDean Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 blir nog en 15k budget..Med skärm, Os, tangentbord samt mus och musmatta? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Med skärm, Os, tangentbord samt mus och musmatta? :)yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/516871/15k-v1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/516871/15k-v1ser bra ut, men ATI grafikkort är inget för mig, jag har aldrig använt det och håller mig till nVidia. så tack men nej tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Om bara deras ljudnivå och drivrutiner också var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Kom inte hit nästa gång om du är missnöjd.ATI Grafikkort är något för alla.¨jag är inte missnöjd med nvidia, varför ska alla tycka samma sak? man bestämmer väl själv vad man trivs med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 (redigerat) Det handlar inte om att trivas, eller jo självklart. Men inte på det sättet som _du- Kanske menar?.......Säger han att han vill ha Nvidia, varför ska du då tjata om ATI, som förövrigt heter AMD? Även om jag föredrar AMD när det gäller grafikkort så tjatar jag inte om att han ska köpa det. Redigerat 14 Juni 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Säger han att han vill ha Nvidia, varför ska du då tjata om ATI, som förövrigt heter AMD? Även om jag föredrar AMD när det gäller grafikkort så tjatar jag inte om att han ska köpa det.tack! men förövrigt heter det faktiskt ATI, AMD är CPUn, ATI är GPUn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Nej, de båda går under samma namn nu (AMD). Kolla vilken butik som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 Nej, de båda går under samma namn nu (AMD). Kolla vilken butik som helst.jaha, det visste jag inte. thanks for the update! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 jag har nu bytt ut lite delar samt gjort den lite bättre och billigare: http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mod...3E-E3E24152104D thougts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 (redigerat) En dator för 15k där grafikkortet endat utgör 2k är ganska dåligt. Visserligen ska du ha med skärm och grejjer. Men i denna tråden utgör grafikkortet 1.5k av 4.5k. Det kanske redan tagits upp i tråden, men vad ska du ha datorn till? Den är inte prisvärd för spel tycker jag. Ett tips är också att införskaffa OS på annat sätt. Om en kompis kan ge bort sitt eller nåt sånt... Redigerat 20 Augusti 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.