GamesDean Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Ellerhur, jag undrar dock varför fuska.se har blivit så inaktivt?Aktiva medlemmar blir bannade, många nya medlemmar är "troll". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 (redigerat) Ellerhur, jag undrar dock varför fuska.se har blivit så inaktivt? Dom flesta aktiva är bannade/inaktiva [EDIT] Aktiva medlemmar blir bannade, många nya medlemmar är "troll".Oj, förta gånger jag blivit Ninjad på Fuska på länge Redigerat 15 Juni 2011 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Dom flesta aktiva är bannade/inaktiva.Ehm, så de aktiva är inaktiva? Får inte ihop det. ;) Nej, men började bli väldigt inaktivt när typ hela KG vart bannade. Visserligen kom vissa tillbaka, men många stack då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Ehm, så de aktiva är inaktiva? Får inte ihop det. ;) Nej, men började bli väldigt inaktivt när typ hela KG vart bannade. Visserligen kom vissa tillbaka, men många stack då.Jag tycker att stämningen har blivit bättre sedan dess. Sen tror jag nog att det blev inaktivt innan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Hej! Jag har för mig jag läste ett inlägg från admin för länge sen där det stod att man kunde bli av med en varning om man varit avstängd i ett år? Jag undrar bara om det är någon som har blivit det? Gäller det fortfarande?Som svar på frågan: Korrekt. Fick ett mail igår där det stod att jag kunde maila admin och be om en "andra chans", vilket jag gjorde och här är jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Som svar på frågan: Korrekt. Fick ett mail igår där det stod att jag kunde maila admin och be om en "andra chans", vilket jag gjorde och här är jag :)Det är en hel rad med personer som har fått det verkar det som. Jag t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Det är en hel rad med personer som har fått det verkar det som. Jag t.ex.Tyckte datumet inte riktigt stämde. Måste blivit bannad runt nyåret (I samband med Årets P12:a tråden), vilket då är 1½ år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Det är en hel rad med personer som har fått det verkar det som. Jag t.ex.Man får det ett år efter man blivit bannad, tror jag Tyckte datumet inte riktigt stämde. Måste blivit bannad runt nyåret (I samband med Årets P12:a tråden), vilket då är 1½ år sedan.Admin lade till detta för inte ett så länge sen, så det lär inte vara helt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Aktiva medlemmar blir bannade, många nya medlemmar är "troll".Ej vad menar du med det <_< ____________________________________ Dom är väll inaktiva för dom har t.ex hittat nya bra sajter eller spelar dom data spel eller så spelar dom inte på datorn. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.