Hoppa till innehåll

Kommer Du Köpa Psv?


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det kommer så många intressanta spel till den. Så nog kommer jag köpa den. Sen är den ju riktigt snygg också!

 

En annan rolig sak är ju att man har typ spelen på minneskort. Kommer finnas två olika minneskortfack. Ett för spel och ett vanligt SD-kort. Nu kanske inte dessa ser lika ut men kommer vara något nytt!

 

Alltså kommer det finnas spel-minneskort som rymmer upp till 32GB. Det är ju typ bara 20gb mindre än vad blu-ray klarar av. Så spelen kan bli riktigt stora!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förbaskat dyr. Funny thing att Sony säger PSV är inte för rika personer när i EU den kostar nästan som ett nytt PS3. Nej tack.

PS3 kostade ju i början 6000 SEK.

3000 kronor är en riktigt bra deal för PS3-grafik i en bärbar konsol. Med en massa bra specifikationer.

http://www.fuska.se/forum/Specifikationer_...ta-t153550.html

 

Jag har redan börjat samla ihop pengar för den. Så jag hoppas jag får råd inom kort. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 kostade ju i början 6000 SEK.

3000 kronor är en riktigt bra deal för PS3-grafik i en bärbar konsol. Med en massa bra specifikationer.

http://www.fuska.se/forum/Specifikationer_...ta-t153550.html

 

Jag har redan börjat samla ihop pengar för den. Så jag hoppas jag får råd inom kort. :lol:

Dagens PS3 slim är billigare, 109kr mindre kostar den, men ändå, jag tycker detta är ett dyrt pris för bärbart. PSP GO var även billigare. BTW till och med en ipod touch är billigare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Dagens PS3 slim är billigare, 109kr mindre kostar den, men ändå, jag tycker detta är ett dyrt pris för bärbart. PSP GO var även billigare. BTW till och med en ipod touch är billigare.

PSP GO och Ipod Touch har inte alla funktioner en PSV har. Man kan kalla PSP Go för PSP1 och PSV för PSP2.

 

PSP GO har inte touch på framsidan eller baksidan. Den har inte två spakar. Har inte grafik som tidiga PS3-spel. Ingen kamera. Sämre specifikationer helt enkelt. Antagligen har PSV bättre skärm också.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 kostade ju i början 6000 SEK.

3000 kronor är en riktigt bra deal för PS3-grafik i en bärbar konsol. Med en massa bra specifikationer.

 

När PS3 släpptes i Sverige kostade den 6500 kr och PSV utan 3G kostar 2495 kr hos Webhallen.

 

Dagens PS3 slim är billigare, 109kr mindre kostar den, men ändå, jag tycker detta är ett dyrt pris för bärbart. PSP GO var även billigare. BTW till och med en ipod touch är billigare.

iPod Touch och PSPgo är helt enkelt billigare för att de har sämre specifikationer än PSV och med tanke på vad man får för prestanda i Nintenods 3DS är 2500 kr inte så dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

När PS3 släpptes i Sverige kostade den 6500 kr och PSV utan 3G kostar 2495 kr hos Webhallen.

Man måste komma ihåg att Nordisk Film inte har kommit med ett riktigt pris på PSV än. Och priset kan ändras.

Men vi får ju hoppas att priset blir 2495. Då blir det ett köp dag ett, lätt.

 

Priset i dollar för PS3 var i början 599.

 

599 = 3 832 kr

Alltså var den 2668 kr billigare i USA. Det är rejält mycket. Så man kan inte vara säker på att PSV får priset 2500 kr här i Sverige. Även om dollarn var mer värd 2006.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...