Hoppa till innehåll

Den Motvillige Monarken


CharlesIngvar
 Dela

Rekommendera inlägg

Den Motvillige Monarken är en SkandalBok som handlar om Kungen och Hans Påstodda kvinnoaffärer och Strippklubbs Besök.

 

Jag har själv Aldrig Läst Boken och Kommer inte göra det. Tycker det är rent Förjävligt att sånna här böcker Görs Släpps i Sverige. Kungen har dock ingen makt i Sverige och jag tycker ine vi ska avkaffa honom bara för några pantade idioter skrivit en Bok om hans liv. Jag tycker man bör Låta dom vara Precis Som alla andra och låta dom ha sitt eget liv som alla andra. vad tycker Ni ska en sånna här böcker få göras och tryckas i Sverige/ Diskutera

 

 

 

 

 

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Klart sådana böcker ska få skrivas och ges ut vi har väl någon form av pressfrihet?Alla personer ska kunna granskas även Konungen.

 

Dock undrar jag hur detta fått sådan jävla publicitet han har väl inte gjort något olagligt?

 

Säger som Betner det är bra att kungen knullar,går på strippklubb och kör förfort det bevisar att han e som alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att inkräkta på någons privatliv på det sättet kränker mina principer nåt så in i helvete. Äckel.

 

Men den största frågan är väl egentligen vem fan som bryr sig om vad kungen håller på med utanför jobbet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att inkräkta på någons privatliv på det sättet kränker mina principer nåt så in i helvete. Äckel.

 

Men den största frågan är väl egentligen vem fan som bryr sig om vad kungen håller på med utanför jobbet?

Ja kungen bestämmer ju inget i sverige utan det gör regeringen. Men Jag skiter fullständigt vad kungen jobbar med jag tycker ändå man ska låta dom vara och få vara ifred.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då är det ju så att om sånna här böcker ska få göras och om alla skulle bli granskade så kan vi helt enkelt skippa det här med monarki kungen och allt och glömma allt som har med honom att göra.

Varför skulle vi ta bort monarkin bara för att en nobody skriver nått som man borde ta med en nypa salt?

 

Kungen ska ju vara en så kallad förebild för sverige. Men om Pressen ska skriva en massa rubriker om honom då är han ju ingen förbild och då kommer ju många villa avskaffa honom.
Allt pressen skriver om våran kung får man somsagt ta med en nypa salt, sen är det oftast positiva saker som skrivs om våran kung, kanske inte på sistone, men majoriteten av svenska folket vill inte avskaffa honom utav de anledningarna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle vi ta bort monarkin bara för att en nobody skriver nått som man borde ta med en nypa salt?

Allt pressen skriver om våran kung får man somsagt ta med en nypa salt, sen är det oftast positiva saker som skrivs om våran kung, kanske inte på sistone, men majoriteten av svenska folket vill inte avskaffa honom utav de anledningarna.

Nä Men om detta är sant vilket jag tror att det inte är så kommer ju svenska folket på andra tankar gällande kungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä Men om detta är sant vilket jag tror att det inte är så kommer ju svenska folket på andra tankar gällande kungen

Av de få personer som kommer läsa boken så är det ännu mindre som kommer bli påverkad av boken och ännu mindre utav de påverkade som faktiskt bryr sig. Så tacka gudarna nu att den arga damen på 78år ifrån Säffle som läst boken inte har makten att bestämma om monarkin kvarstår eller inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Av de få personer som kommer läsa boken så är det ännu mindre som kommer bli påverkad av boken och ännu mindre utav de påverkade som faktiskt bryr sig. Så tacka gudarna nu att den arga damen på 78år ifrån Säffle som läst boken inte har makten att bestämma om monarkin kvarstår eller inte.

Boken släpptes en torsdag och jag tror dom flesta ryktena har lugnat ner sig en aning nu. Men om detta blossar upp igen i media och löpsedlar då vet jag inte vart sverige är påväg Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...