quickly Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Hejsan, jag har hört om ett program som heter MouseSpeedLimit. För er som inte vet vad det är så är det ett program som gör att man får "smoothare" rörelser med musen, och det klassas som ett fusk inom Hns/Kz eftersom man får bättre strafes. Jag har googlat på det, men hittar ingenting. Jag har även hört att man kan ställa in "msl" på vissa datormöss. I alla fall, jag har 2 frågor, någon som vet hur jag kan få tag på "msl" eller något annat liknande program som gör att man får "smoothare" rörelser, och vilken (ifall det finns någon) som man kan ställa in msl på? Tack på förhand! Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
quickly Skrivet 22 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Här: http://lmgtfy.com/?q=MouseSpeedLimitJag har redan googlat, men har inte funnit någonting, tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Tror inte att det har med MSI och att göra har du tänkt på DPI? Sedan så stänger du av mouse accelerator och skriver ex_interp 0.01. Jag gör så när jag ljar tar konstant 250-256, Dina strafes blir mycket bättre, du kan strafa större för att få mer maxspeed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starkeman Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Någon som har hittat något MSL? Vet att tråden är gammal :)))! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Tror inte att det har med MSI och att göra har du tänkt på DPI? Sedan så stänger du av mouse accelerator och skriver ex_interp 0.01. Jag gör så när jag ljar tar konstant 250-256, Dina strafes blir mycket bättre, du kan strafa större för att få mer maxspeed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg