Muggebigge Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Du är inte svensk? Trodde det först. No wonder varför alla svenskar här tycker det är eww.Han har inte sagt att han inte är svensk! Han har bara sagt vad han heter och det betyder inte att han inte är svensk.PS: Jag har inte sagt om jag är svensk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Han har inte sagt att han inte är svensk! Han har bara sagt vad han heter och det betyder inte att han inte är svensk.PS: Jag har inte sagt om jag är svensk.Ah, fan. Jag är hellt lurad här. Seriöst efter han sa att han heter Mohammed, då blev jag skeptisk. Som sagt han trollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 (redigerat) Ah, fan. Jag är hellt lurad här. Seriöst efter han sa att han heter Mohammed, då blev jag skeptisk. Som sagt han trollar.Duktig ponke! Redigerat 26 Juni 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Tog en stund för dig att förstå det.Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Han har inte sagt att han inte är svensk! Han har bara sagt vad han heter och det betyder inte att han inte är svensk.PS: Jag har inte sagt om jag är svensk.Svenskar heter inte Mohammed, och inte Majni för den delen heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Svenskar heter inte Mohammed, och inte Majni för den delen heller.Kan dem ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Kan dem ju!Haha, skulle vilja se det. Tror inte någon svensk mamma eller pappa vill att doms barn heter Mohammed eller Manji. Redigerat 27 Juni 2011 av Skelzor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Om ens föreldrar är invandrare och kommer till sverige och får ett barn så är barnet svenskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Om ens föreldrar är invandrare och kommer till sverige och får ett barn så är barnet svenskt!Faktiskt så håller jag inte med, alla säger så. Fattar inte varför. Kolla föräldrarna har ju samma blod när dom kommer till sverige, inte svenskt blod. Så varför är barnet svenskt? Jag tycker den är inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Faktiskt så håller jag inte med, alla säger så. Fattar inte varför. Kolla föräldrarna har ju samma blod när dom kommer till sverige, inte svenskt blod. Så varför är barnet svenskt? Jag tycker den är inte det.För det födds i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 För det födds i sverige.Jo men hur kan den vara svensk? Av miljön? Eller nåt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Så om mina föräldrar föder mig i Kina, men sen snabbt som fan flyttar med mig till Sverige och lever resten av våra liv där, är jag då kines? Redigerat 27 Juni 2011 av JohnRambo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg