Hoppa till innehåll

Kär I Min Syster!


Rekommendera inlägg

Om du inte vill ha hjälp av mig, så blocka mig, då slipper du se mina inlägg.

 

BTW, du vet väl att om du håller på och försöker skicka kvinnor till köket kommer ingen att vilja ha dig längre, inte ens din syrra.

Sluta vara tillsammans med henne, nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eewwww

Så trodde jag ochså när jag var typ 11 eller 12. Vänta bara, du blir äldre, du kommer se själv. Aså om du säger Ew på hella sex grejen, då ska du göra som jag sa. Om du sa ew med syster då, carry on. Men jag tycker det är inget fel med det, om man är kär i sin syrra, varför inte? Man ska ju inte gifta sig med hon.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så trodde jag ochså när jag var typ 11 eller 12. Vänta bara, du blir äldre, du kommer se själv. Aså om du säger Ew på hella sex grejen, då ska du göra som jag sa. Om du sa ew med syster då, carry on. Men jag tycker det är inget fel med det, om man är kär i sin syrra, varför inte? Man ska ju inte gifta sig med hon.

Eewwww
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lolkfezt har varit oseriös hela tiden här på fuska, det här är nog bara trolling och du får acceptera att folk tror det när du har betett dig som du har. Men ger ändå min syn på saken.

 

Jag skulle glömma det. Om du säger något lär hon bara bli obekväm och kanske berättar för era föräldrar. Då skulle du bara hamna i en sjukt jobbig position. Det kommer gå över mer eller mindre, det gör det ju oftast. Och det skulle ju aldrig funka =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...