Gäst KawaiiNek0 Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Trollface.jpg Ge ingen varning och lås inte tråden, detta är vad som gör fuska.se roligt :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Detta låter högst allvarligt. När katter kidnappas så vet man att de menar fullt allvar. Om katten var en vit fatcat är den nog död nu, du bör genast spela Mafia Wars på Facebook för att skydda dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Trolling? Men jag skulle peppra sönder mafian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Trolling? Men jag skulle peppra sönder mafian.Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Nej.Jo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Trolling? Men jag skulle peppra sönder mafian.Hur kan du kalla det här för trolling? Har du ingen empati alls för vår utsatte vän? FY! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Hur kan du kalla det här för trolling? Har du ingen empati alls för vår utsatte vän? FY!Men seriöst, ofta att en mafia kör runt med vapen, och jagar han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Men seriöst, ofta att en mafia kör runt med vapen, och jagar han.Klart att de gör. Gå och tjata på dina föräldrar att de ska adoptera en syster åt dig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Klart att de gör. Gå och tjata på dina föräldrar att de ska adoptera en syster åt dig nu.:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Klart att de gör. Gå och tjata på dina föräldrar att de ska adoptera en syster åt dig nu.Haha, varför ska jag det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Haha, varför ska jag det? Lies. om inte, önskar jag hade en syster. Nej, men det är iallafall lättare med sin syster. Och jag skulle göra det ändå nog. Så ja typ. Redigerat 27 Juni 2011 av xXHomerXx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Du tog det från en annan tråd, som inte har något att göra med detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg