quickly Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 (redigerat) Hejsan, som topic lyder. Jag söker någon som skulle kunna hjälpa mig att göra ett cs 1.6 fusk, är du intresserad? PM me. EDIT: Jag söker ett kz/hns fusk (alltså lj och cj), inte någon fusk till "pang pang". Han som hjälper kommer att få betalt. Redigerat 25 Juni 2011 av quickly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 http://www.fuska.se/forum/Cheat_Guide-t60672.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
quickly Skrivet 24 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Tackar för ditt svar, men jag letar efter någon som skulle kunna göra ett privat fusk åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Tackar för ditt svar, men jag letar efter någon som skulle kunna göra ett privat fusk åt mig.Varför skulle nån vilja göra det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
quickly Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Varför skulle nån vilja göra det gratis?Han som hjälper mig kommer självklart att få betalt, men vill gärna leta reda på någon som kan först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Då får du faktiskt leta någon annan stans, handel med virituella föremål är inte tillåtet på Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 (redigerat) Åh, jag kan. wallhack = true; Skärp dig för ihelvete. Ingen här har kunskapen till att göra ett cs-fusk då det är väldigt svårt. Sedan ska man få det VAC-undetected också. Redigerat 25 Juni 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Skriv detta i consolen: bind "w" "quit" Tror det funkar, en på fragbite sa det iaf! OnT: Nej, ingen här kan. Och sluta fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
quickly Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Åh, jag kan. wallhack = true; Skärp dig för ihelvete. Ingen här har kunskapen till att göra ett cs-fusk då det är väldigt svårt. Sedan ska man få det VAC-undetected också.Jag är inte ute efter något "pang pang" fusk som Wallhack eller något liknande. Jag letar efter någon som skulle kunna hjälpa mig med ett fusk till kz/hns (alltså lj, cj). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Jag är inte ute efter något "pang pang" fusk som Wallhack eller något liknande. Jag letar efter någon som skulle kunna hjälpa mig med ett fusk till kz/hns (alltså lj, cj).Bra att du sa det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Skriv detta i consolen: bind "w" "quit" Tror det funkar, en på fragbite sa det iaf! OnT: Nej, ingen här kan. Och sluta fuska.Du är väl medveten om att du är medlem i www.fuska.se ?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Du är väl medveten om att du är medlem i www.fuska.se ?? :PFusk och hack är inte samma sak, han söker hack eftersom det är till CS och inte tillåtetFusk är inprogramerat, hack är tillägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.