Gäst Frooz Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 (redigerat) jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla? Redigerat 18 Maj 2004 av R4nG5 Citera
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla? tycker att man låter se på fotboll i skolan?!man lär sig inget utan tittar på j***a fotboll! <_< Citera
Ratchet Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 Vi får aldrig se sånt i skolan. Vi har bara 2 tv apparater i mellanstadiet ( jag går i femman ) och en video som knappt färgen funkar på. Så om alla klasser skulle titta på Vm i fotboll så skulle det bara finnas 2 klassrum att knö in alla elever i och det hade blivit asigt trångt. Citera
Kexx3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 Jag har sett på VM en gång i skolan.Det var längesen.4:an tror jag ;) Citera
XabeR Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 ne det är inte så kul att titta på vm i skolan! Citera
Rullis Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla? Nej,när det var Argentina fick vi vara hemma längre =D Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 vi tittade 1 gång alla hämtade tv:n o satt vi det var TURKIET mot Brazilien Brazilien vann lätt med 2-1.fast dagis barnen ville kolla på film så lärarna flyttade tv:n Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Skrivet 20 Maj 2004 jag minns inte vilket år men när det var vm i fotboll satt alla inne ( gör vi varje år men ) när Larsson blev utvisad började alla skrika DOMAR J***L hehe brukar ni sitta inne på skolan och kolla? ;) Japp det brukar vi! ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.