Mumutio Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Kultur som frammanar känslor är inte meningslös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 jag blir skitglad av fest hos mange du förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 denna låten passar så perfekt när man spelar killing floor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Jag sa aldrig att fest hos mange var det ultimata exemplet av "for the lulz". ;) Det var uttrycket jag främst rackade ner på, inte just den här låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Grym! På Spotify!! :D *länk* Redigerat 11 Juli 2011 av ReMemberMe §1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Grym! På Spotify!! :D http://open.spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/FU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 FUVa? Var sidan seg eller? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Va? Var sidan seg eller? :)Det vet både du och jag att det är open.spotify och inte open.spotify på spotifys länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 (redigerat) haters gonna hate ;D Redigerat 11 Juli 2011 av FeaT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 http://www.universalmusic.se/blogg/nyheter...-med-universal- ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Om folk bara visste varför låten har så många visningar, kanske för att så fort låten släpptes spammades var enda populär video på youtube med "fest hos mange". Klart att folk söker på det då, besökarna blir nyfikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.