ImCasualGamer Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Meh, Jolt Cola är vidrigt. Själv håller man sig till dr.pepper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Meh, dr.pepper är vidrigt.Själv håller man sig till Jolt Cola.Fix'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Är väl jag som har dåliga smaklökar, men jag tyckte att den smakade som en sämre version av cola. Fattar inte hysterin omkring Jolt, tycker verkligen folk att den är så god eller handlar det bara om att "är man gamer så ska man älska den och hela tiden uttrycka sig om hur gudomlig den är!"....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Är väl jag som har dåliga smaklökar, men jag tyckte att den smakade som en sämre version av cola. Fattar inte hysterin omkring Jolt, tycker verkligen folk att den är så god eller handlar det bara om att "är man gamer så ska man älska den och hela tiden uttrycka sig om hur gudomlig den är!"....?Jävligt ironiskt att du heter Jolt själv ^^ Men ja, det är en sämre version av coca-cola fullproppad med koffein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Är väl jag som har dåliga smaklökar, men jag tyckte att den smakade som en sämre version av cola. Fattar inte hysterin omkring Jolt, tycker verkligen folk att den är så god eller handlar det bara om att "är man gamer så ska man älska den och hela tiden uttrycka sig om hur gudomlig den är!"....?Det kanske verkar så, men de som verkligen har druckit under sina morgontimmar på lan vet att drycken är guld värd. Själv hatar jag energidrycker för de är så koncentrerade, så jag tycker Jolt passar bättre. Det är inte gott, men det gör susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Jolt Cola minns jag men gamla designen på burken, bruka kallas CS-Cola och fick sin fart när CS 1.5 spelades. Gick att köpa på ICA Maxi, tobaksbutiker och IT-Caféer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riile Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 Coca cola är mycket godare än jolt som sagt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 hujja , antingen pepsi eller ramlösa ska de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Jolten smakade skit nu D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Jolten smakade skit nu D:Wut? Har den kommit tillbaka nu? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Wut? Har den kommit tillbaka nu? :)Fanns iaf på Ica Maxi i Linköping. Var 0.5L burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Var 0.5L burk.:o Måste inhandlas dirr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.