Layton Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Det här är inte riktigt ett tips, men när jag är på landet så brukar jag ta på mig mina högklackade skor och gå catwalk i huset (lol). Tror inte du gillar sånt, men när man är ensam hemma kan man göra vad man vill som man tycker är kul fast som är lite "pinsamt" att göra när alla andra är hemma. Dansa, sjunga, leka att man är i värsta spökhuset... hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Det här är inte riktigt ett tips, men när jag är på landet så brukar jag ta på mig mina högklackade skor och gå catwalk i huset (lol).Låter sexigt ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Låter sexigt ;) :lol:Hehe, jaa, kanske det ;) onT: Kom just på en ny grej. Om du har, så läs igenom dina gamla skolarbeten! När jag hade tråkigt så satt jag i flera timmar och läste om mina geografiprojekt, berättelser jag skrivit i svenskan, och jag lärde mig jättemycket! Eller, jag hade ju kunnat det förut men glömt bort.Kolla också i fotoalbum, det är mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HollyDolly Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Gör om huset till en recording studio av musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Konvertera till nudist, det är väldigt underskattat, speciellt som kille, jag var själv ensam hemma i drygt en vecka och gick 90% av tiden utan kläder, skit skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Och om någonr ringer på dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Och om någonr ringer på dörren?På med morgonrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Konvertera till nudist, det är väldigt underskattat, speciellt som kille, jag var själv ensam hemma i drygt en vecka och gick 90% av tiden utan kläder, skit skönt!Låter sexigt ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 (redigerat) Vad är det för något sexigt med att visa sitt naturliga jag? Tycker du är lite bög som tycker det är sexigt med en naken kille :cry: Redigerat 4 Augusti 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Vad är det för något sexigt med att visa sitt naturliga jag?Du har aldrig sett en naken tjej va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Vad är det för något sexigt med att visa sitt naturliga jag?Du har svaret i frågan :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Eller så kan du gå runt i huset med högklackat och utan kläder. Låter dubbelsexigt :lol: ;) Eller så kan du klä ut dig till tjej och dammsuga huset medan du lyssnar på I want to break free. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.