MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Vad skulle du gjort med pengarna? Jag skulle ha investerat i aktier, köpa sparobligationer osv. Sedan när pengarna hade vuxit skulle jag starta ett växelföretag och slippa skatt genom att placera pengarna i riskkapitalföretag i Luxemburg, Monaco eller dyl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Leva livet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 (redigerat) Leva livet.Motivera? :) Redigerat 3 Juli 2011 av Derf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 ... Sparat pengarna så att jag kan flytta hemifrån innan jag är 25? och rest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 ... Sparat pengarna så att jag kan flytta hemifrån innan jag är 25? och rest!Rest skulle jag nog gjort när jag blev pensionär, typ jorden runt osv, fast man vet aldrig hur länge man lever. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Köpt bästa datorn man kan få tag på i Sverige, säker rest med, och sedan levt livet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Rest skulle jag nog gjort när jag blev pensionär, typ jorden runt osv, fast man vet aldrig hur länge man lever. :)Bästa upplevelsekicken sägs det att man får vid yngre åldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Köpt en bil från Lexus, använt resten till vettiga grejer där på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Motivera? :)Finns inte så mycket att motivera.Man lever bara en gång, ser ingen anledning till att spara cash eller köpa aktier som man inte kan göra något med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Köpa allt onödigt skit som jag vill ha men inte behöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Finns inte så mycket att motivera.Man lever bara en gång, ser ingen anledning till att spara cash eller köpa aktier som man inte kan göra något med.Pengarna växer så du kan göra ännu mer grejer? Ser inget negativt i att investera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Pengarna växer så du kan göra ännu mer grejer? Ser inget negativt i att investera.Du kan jättegärna spara och investera några grymma rimms till din rulator när du blir äldre. Aktier växer inte under natten. Antingen kan du spara och inte ha något att spendera förens du blir gammal eller så kör man på när man är ung och har tiden av sitt liv. Jag skulle spenderat sålänge jag har intresse för något utan att tveka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg