Rhino Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Tjänare. Ja ska köpa en ny data har ja tänkt eftersom min nuvarande data är piss dålig. Så om någon schysst kjnde tipsa mig om en bra data. Jag kan lägga från 1000 - 4000. Kräver inte att datan ska kunna crysis 2 på högsta grafik. Utan vill att den ska klara minecraft utan nåt lagg alls, allt jag kräver just nu. :) så något tips hade varit sjukt schysst :) helst ingen mini data. Haha ;). Budget: 1000 - 4000 Den ska klara Minecraft, helst utan lagg.. :) Redigerat 10 Juli 2011 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Tjänare. Ja ska köpa en ny data har ja tänkt eftersom min nuvarande data är piss dålig. Så om någon schysst kjnde tipsa mig om en bra data. Jag kan lägga från 1000 - 4000. Kräver inte att datan ska kunna crysis 2 på högsta grafik. Utan vill att den ska klara minecraft utan nåt lagg alls, allt jag kräver just nu. :) så något tips hade varit sjukt schysst :) helst ingen mini data. Haha ;). Budget: 1000 - 4000 Den ska klara Minecraft, helst utan lagg.. :)Ny data kostar inte mycket. En dator kan däremot kosta en del. Tycker att denna ser helt ok ut. http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/la...3v/150163.3003/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Ny data kostar inte mycket. En dator kan däremot kosta en del. Tycker att denna ser helt ok ut. http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/la...3v/150163.3003/Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Ny data kostar inte mycket. En dator kan däremot kosta en del. Tycker att denna ser helt ok ut. http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/la...3v/150163.3003/Ska kolla in den, Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Ska kolla in den, Tack! :)Slösa inte tid på den, den är riktigt dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Slösa inte tid på den, den är riktigt dålig...Kan du ge mig en bättre då? Om du har tid eller lust? :DJag tycker inte den ser dålig ut. Kräver bara att det klarar minecraft utan lagg. Typ liksom så.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Är du seriös?Ja.Slösa inte tid på den, den är riktigt dålig...Kom med något bättre för 4k om du är så himla duktig på datorer då. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 (redigerat) Kom med något bättre för 4k om du är så himla duktig på datorer då. :_Inte så svårt... http://www.webhallen.com/hardvara/135011-a...70m-bt-win_7_hpBättre grafikkort, mer ram-minne... Redigerat 11 Juli 2011 av Tingelholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Inte så svårt... http://www.webhallen.com/hardvara/135011-a...70m-bt-win_7_hpBättre grafikkort, mer ram-minne...Förlåt så hemskt mycket för att "min" dator var "kass". :_ Sen behöver man inte vara så jävla negativ heller. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Förlåt så hemskt mycket för att "min" dator var "kass". :_ Sen behöver man inte vara så jävla negativ heller. -.-Vart är jag negativ?Det är väll onödigt och köpa en dåligare dator än man kan få för 4k, det var ju det tråden handlade om?Jag är realistisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Asus är ganska bra om man har en liten budget. Asus stoppar in bra hårdvara och "skiter i resten", d.v.s. du kommer få bra hårdvara, men räkna med att tangentbord, skärm, touchpad, fläktar m.m. kommer vara budget budget och åter budget. Men det är vilket man vill ha, säger inte att det ena är bättre än det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Asus är ganska bra om man har en liten budget. Asus stoppar in bra hårdvara och "skiter i resten", d.v.s. du kommer få bra hårdvara, men räkna med att tangentbord, skärm, touchpad, fläktar m.m. kommer vara budget budget och åter budget. Men det är vilket man vill ha, säger inte att det ena är bättre än det andra.Bara man har bra kylning så :lol: Som jag har en stor fläkt på 50W som blåser på datan, sen ibland kylen ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.