Hoppa till innehåll

Ny Data / Köpa Ny..


Rhino

Rekommendera inlägg

Tjänare. Ja ska köpa en ny data har ja tänkt eftersom min nuvarande data är piss dålig. Så om någon schysst kjnde tipsa mig om en bra data. Jag kan lägga från 1000 - 4000. Kräver inte att datan ska kunna crysis 2 på högsta grafik. Utan vill att den ska klara minecraft utan nåt lagg alls, allt jag kräver just nu. :) så något tips hade varit sjukt schysst :) helst ingen mini data. Haha ;).

 

Budget: 1000 - 4000

 

Den ska klara Minecraft, helst utan lagg.. :)

 

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tjänare. Ja ska köpa en ny data har ja tänkt eftersom min nuvarande data är piss dålig. Så om någon schysst kjnde tipsa mig om en bra data. Jag kan lägga från 1000 - 4000. Kräver inte att datan ska kunna crysis 2 på högsta grafik. Utan vill att den ska klara minecraft utan nåt lagg alls, allt jag kräver just nu. :) så något tips hade varit sjukt schysst :) helst ingen mini data. Haha ;).

 

Budget: 1000 - 4000

 

Den ska klara Minecraft, helst utan lagg.. :)

Ny data kostar inte mycket. En dator kan däremot kosta en del. Tycker att denna ser helt ok ut. http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/la...3v/150163.3003/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 3495abc

Förlåt så hemskt mycket för att "min" dator var "kass". :_ Sen behöver man inte vara så jävla negativ heller. -.-

Vart är jag negativ?

Det är väll onödigt och köpa en dåligare dator än man kan få för 4k, det var ju det tråden handlade om?

Jag är realistisk...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asus är ganska bra om man har en liten budget. Asus stoppar in bra hårdvara och "skiter i resten", d.v.s. du kommer få bra hårdvara, men räkna med att tangentbord, skärm, touchpad, fläktar m.m. kommer vara budget budget och åter budget. Men det är vilket man vill ha, säger inte att det ena är bättre än det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asus är ganska bra om man har en liten budget. Asus stoppar in bra hårdvara och "skiter i resten", d.v.s. du kommer få bra hårdvara, men räkna med att tangentbord, skärm, touchpad, fläktar m.m. kommer vara budget budget och åter budget. Men det är vilket man vill ha, säger inte att det ena är bättre än det andra.

Bara man har bra kylning så :lol:

Som jag har en stor fläkt på 50W som blåser på datan, sen ibland kylen ;) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...