JJespeRR Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Vill du slå vad om 100kr?10000 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Bara det att med ALLA laptops så går cpun upp i 70+ grader -.- Vill du slå vad om 100kr?10000 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 10000 kr?"ALLA, Laptop... går up i 70+" Villig att ta ett lån för de dära 10k:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Det är bara budgetlaptops som ligger i 70C+ i minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Det är bara budgetlaptops som ligger i 70C+ i minecraft.Lol sure, vad anses som "budget"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Men bara inse att laptops är inget att spela på :lol: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Men bara inse att laptops är inget att spela på :lol: :rolleyes:Inga problem att spela på dem, Du kan ha lika bra utrustning i en laptop som i en stationär, men eftersom allt ska komprimeras så blir det lite dyrare.. Sen blir ju kylning ett problem också.. Svårt att få bra luftgenomströmning om man säger så, men annars är det inte större skillnad på en laptop och en stationär än det är mellan 2 stationära, allting handlar om vad som sitter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Men bara inse att laptops är inget att spela på :lol: :rolleyes:Säger den som sitter och spelar på en laptop. 70+ är skitsnack. Kan ta en print när jag spelar Minecraft på min familjs bärbara för ungefär 7k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Lol sure, vad anses som "budget"?< 6000-6500? Vid den prisklassen och över får man oftast rätt schysta grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 < 6000-6500? Vid den prisklassen och över får man oftast rätt schysta grejer.Köpte min för 10K, grafikkortet slocknade på ca 115 grader, när jag maxade Aion. Har samsung så det är inget budgetmärke såsom HP och Asus (Plastiga tangentbord etc.) Men den är ju ganska slim och lätt så fläktarna har väl inte varit prioritering direkt. Man får nog gå ganska långt i prisklass om man vill ha en kall laptop.. Det är bara att inse att laptops går inte att kyla effektivt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Köpte min för 10K, grafikkortet slocknade på ca 115 grader, när jag maxade Aion. Har samsung så det är inget budgetmärke såsom HP och Asus (Plastiga tangentbord etc.) Men den är ju ganska slim och lätt så fläktarna har väl inte varit prioritering direkt. Man får nog gå ganska långt i prisklass om man vill ha en kall laptop.. Det är bara att inse att laptops går inte att kyla effektivt..Rent bs. En kylplatta för 250kr och problemet är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Rent bs. En kylplatta för 250kr och problemet är löst.Lol, och vips så är det ingen laptop längre... En laptop är enligt mig en dator med "allt inbyggt", och inte någonting utanför såsom.. Kylplattor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.