sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Att du missa Ground, shame :[ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Att du missa Ground, shame :[sorry men man kan ju inte ha så många alternativ man vill... Men vilken av alternativen är bäst eller ja va tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
preyas330 Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Dragon är den kraftigaste typen eftersom den 1 : Står i mot grass fire watter och electric. 2 : Har många kraftiga moves som t.ex outrage och draco metor. 3 : Har löjligt många legendary pokemon. 4 : Har flest pseudo legendarypokemon. 5 : Har tillgång till väldigt många attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 När det gäller pokemonens typ gillar jag phychic. Den har inte så många svagheter och dem är rätt ovanliga, typ dark och poison. Om vi snackar attacktyp skulle jag säga ice. Ice är super effective mot en mängd olika typer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Jag får nog säga ghost därför jag tycker att det är kul att använda dem och att många inte har nån effekt. Men jag gillar inte Dragon därför det är overpowrat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Nu tar jag river upp tråden i ett hopp på att Pokémon-delen av forumet ska bli aktivt. Nu tycker jag vatten och poison (men inte så förtjust i tentacruel eller tentacool) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 8 November 2012 Rapport Dela Skrivet 8 November 2012 Kan ju ta och skriva lite jag med 8> Spelar inte längre så hemskt mycket pokémon men grästyper är nog de jag gillar bäst, trots att det inte finns alltför många bra pokémon i denna typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 November 2012 Rapport Dela Skrivet 8 November 2012 psychic, Mewtwo är ju lätt den mest badass pokemonen genom tiderna 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 14 September 2013 Rapport Dela Skrivet 14 September 2013 Electric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2014 tja min favorittyp är fighting för spelen går ju ut på fighting varför finns det ens andra typer än fighting det undrar jag min favorittyp är i alla fall fighting 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 12 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2014 FAIRY/FE!!! DOM SPÖAR SKITEN AV ALL DRAK TYPER och SPÖK och kanske DARK. +det finns inte så många av dem 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg