Hoppa till innehåll

Synas Mer...


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Håller med om att detta var bättre.

Fast nu sjöng du " you didn't want me here for more"

Vad menar du med den meningen? Det var den jag var osäker på när jag rättade din text men jag skrev om det till no more, vilket du sjöng i förra versionen du lade upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Håller med om att detta var bättre.

 

Fast nu sjöng du " you didn't want me here for more"

 

Vad menar du med den meningen? Det var den jag var osäker på när jag rättade din text men jag skrev om det till no more, vilket du sjöng i förra versionen du lade upp.

Igår var jag också förkyld när jag sjöng, kan ha varit det som gjorde att det lät bättre idag.

 

Haha, sjöng visst lite fel. Var van att sjunga den förra versionen. ;)

 

Fast den är nog lite konstig den meningen iaf, jag ska nog ändra till "you didn't want me anymore". Det blir väll bättre?

 

EDIT: Är det värt att skicka in denna låten upSweden? Hon ville att jag skulle skicka in lite mer innan vi träffas på tisdag. Tidigare har jag bara skickat in en cover. Om jag nöter den lite mer så att det inte blir några missar alltså.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

frågan är vad du menar med meningen, alltså hur du skulle uttryckt dig på svenska.

 

och ja, öva som fan och skicka in låten!

Kommer seriöst inte ihåg. Det var länge (flera veckor) sen jag skrev låten, nu tänkte jag bara fixa den, fast du hjälpte ju mig med det. :)

 

Okej. Har bara någon dag på mig, menmen. =)

 

EDIT: Har precis skickat in låten, det fick bli att sjunga som du skrev Juicelol. Skrev i mailet också att engelska inte var min starkaste sida, men att jag övar väldigt mycket. Engelska är rätt kul faktiskt! =)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var på upSweden idag och snackade med en tjej som jobbar där.

 

Självklart så fick jag ju inte bli "fullvärdig" medlem där, dvs få tillgång till att lägga ut musiken på iTunes, Spotify och sånt än.

 

Däremot så ville hon gärna att jag skulle skriva så mycket jag bara orkar, vill och kan och skicka låtarna till henne för att få feedback. När jag sedan har ca 3 eller fler låtar som jag (och även hon) är nöjd med så kommer jag få tillgång till studion och en studiotekniker där som ska hjälpa mig. Jag skulle då även kunna få spela som förband till deras "riktiga" artister om hon kände att jag var redo.

 

Blev även inbjuden till en låtskrivarhelg i höst då jag och andra unga musiker ska få tips och sånt, vet inte så mycket om det. Känns bra iaf. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härligt att höra. :D Fortsätt så.

Jo, det ländes riktigt kul! :)

 

Nice.

 

Och ladda upp på youtube. Folk rent generellt är för lata för att ladda ner saker.

Jag laddar upp något när jag är riktigt nöjd med det. Vill inte ladda upp något halvfärdigt. Sen när jag eventuellt har spelat in lite i studion som kommer det komma mer på youtube och myspace.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...