zazaza Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Jag är mest nöjd med mina armar och ben tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Jag är faktist missnöjd med min kropp. För benig, då jag äter förlite och inte tränar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Tycker att mina armar är av den finare sorten. F.ö. så bryr jag mig inte direkt om hur jag ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Lätt att skriva att man inte bryr sig om hur man ser ut och vara världens coolaste rebell. Tycker om mitt hår och det faktum att jag inte är avsevärt tjock trots att jag är oerhört icke vältränad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Själv är jag den snyggaste? :_ B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Mina tår är dem finaste som funnits på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Jag har en bastant kropp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Ehm... Muskler hehe B) Tränar ofta ... Men annars allt, är inte missnöjd med något. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Min penis är stor och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Jag är äntligen nöjd med min kroppsform, efter att ha gått upp i vikt till en mer normal vikt. :P Nu ska vi bara omvandla lite fett till mer muskler! Stör mig över att min hy har väldigt ojämn färg över hela kroppen. Skulle jag kunna ändra på ngt, skulle jag vilja vara något längre och att näsan vart lite rakare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) Inte kul med mina utstående öron :o Bra? Är väl rätt smal, och mycket därför har jag ganska tydliga magmuskler :rolleyes: Redigerat 15 Juli 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Ansiktet vet jag inte om. Helt okej, men kroppen behöver lite ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.