Lynott Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 ..va? Kokain är en sjuhelvetes drog.Nån stackas kille's lägenhet hade blivit raidad av 15+ killar samt 4 brudar, när jag kom dit för att jag hörde att det var "KAOOOS MANNEN" så var allt i lägenheten trasigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 :( Varför var du där? Sjukt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Lynott det känns inte som att jag kommer någon vart i mitt wow Classic skaffande.. det här är enda torrenten jag hittat för mac och ja.. det har varit såhär i typ 3 dygn nu... ): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 :( Varför var du där?För att det var kul =D Lynott det känns inte som att jag kommer någon vart i mitt wow Classic skaffande.. det här är enda torrenten jag hittat för mac och ja.. det har varit såhär i typ 3 dygn nu... ):Argh! Get PC BRO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 :( Varför var du där? Sjukt kul!Så bra gjort ! SVT behöver sarkasm ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Lynott det känns inte som att jag kommer någon vart i mitt wow Classic skaffande.. det här är enda torrenten jag hittat för mac och ja.. det har varit såhär i typ 3 dygn nu... ):Finns ju annars o tanka klienten på battle.nets hemsida både för windows och mac? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Finns ju annars o tanka klienten på battle.nets hemsida både för windows och mac?den är väl alltid för sent patchad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Förut kunde man iaf välja vilken av expansionerna man ville installera. Valde man bara att installerade vanilla så fick man första releasen av den, sen fick man patcha upp efter det. Var dock ett tag sen det var så, man du kan ju alltid kolla det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Meh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Var det någon här som kunde något om Bluescreens i Windows 7? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 My mind just got fucked. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg