purjo Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Han bor ju vid sin dator... Han vet nog inte ens om att det finns en värld utanför hans rum ännu :)Jo, men den är så hemsk ! Zeitgeist vettu ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jo, men den är så hemsk ! Zeitgeist vettu !hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 hahahaInge å skratta åt, asså. Fan srs bznz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Inge å skratta åt, asså. Fan srs bznz! :medieval: Fan finns det ingen sån med arg mun? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Min Zeitgeist>Daves Zeitgeist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Min Zeitgeist>Daves ZeitgeistFattar du inte att de använder drycken för att hjärntvätta dig?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 (redigerat) IT'S A CONSPIRACY /tinfoilhat Edit: Jag orkar inte egentligen bry mig om Dave, men kände mig tvungen att citera det här; Jag dricker själv inte för att jag vet att skadan är växer linjärt med intaget och att dricka lite inte är ofarligt. Redigerat 16 Augusti 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Jag dricker själv inte för att jag vet att skadan är växer linjärt med intaget och att dricka lite inte är ofarligt. hur mycket hade han druckit när han skrev det där? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Jag tyckte också det var ett rätt kul uttalande faktiskt. Snacka om att överanalysera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Vad han menar är ju bara att ju mer man dricker desto mer skada tar kroppen. Han nya grej verkar vara att skriva fullständigt intetsägande platityder, men att skriva de så omständigt och krångligt som möjligt. Dessutom är det ju bevisat att måttlig konsumtion av alkohol kan ha positiva effekter på kroppen, i form av att det minskar risken för hjärtsjukdomar osv. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Var kan man hitta det roliga inlägget där Dave skrev detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 I tråden om droger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg