Hoppa till innehåll

Chatt

Guggo

Rekommendera inlägg

Ne.. Blir så trött..

Jag skickade ett sms förut och frågade om vi skulle dra ut ikväll eller hur det blev, fick så svaret, "asså, jag pallar inte. tror jag börjar bli sjuk, ont i huvudet och feber". Jag svarade bara "okej".

ca 35 min senare, "Ska du med och kolla på bilar sen eller ? :)"

För i helvete, varför inte bara säga att han inte vill..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ute och övningskörde idag.. För det första skulle jag växla upp då jag kom från en rondell. Från tvåan till trean. Men vafan händer, jo jag trycker in ettan istället.

För det andra måste jag fan träna mer på att parkera. Samt vara lugn om det är bakomvarande bilar på en parkering. :(

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ute och övningskörde idag.. För det första skulle jag växla upp då jag kom från en rondell. Från tvåan till trean. Men vafan händer, jo jag trycker in ettan istället.

För det andra måste jag fan träna mer på att parkera. Samt vara lugn om det är bakomvarande bilar på en parkering. :(

Skulle lägga i trean, då lägger jag i ettan, sen femman, sen ner till trean, fast då behövde jag växla igen så då la jag i femman och låt motorn gå på högvarv :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Her name was Lola, she was a showgirl

With yellow feathers in her hair and a dress cut down to there

She would merengue and do the cha-cha

And while she tried to be a star, Tony always tended bar

Across a crowded floor, they worked from 8 till 4

They were young and they had each other

Who could ask for more?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ne.. Blir så trött..

Jag skickade ett sms förut och frågade om vi skulle dra ut ikväll eller hur det blev, fick så svaret, "asså, jag pallar inte. tror jag börjar bli sjuk, ont i huvudet och feber". Jag svarade bara "okej".

ca 35 min senare, "Ska du med och kolla på bilar sen eller ? :)"

För i helvete, varför inte bara säga att han inte vill..

Då man ska fråga: "Men var det inte du som kände dig sjuk för en halvtimme sedan? Kan tyvärr inte hänga på. Ska göra annat ikväll."
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då man ska fråga: "Men var det inte du som kände dig sjuk för en halvtimme sedan? Kan tyvärr inte hänga på. Ska göra annat ikväll."

Borde ha gjort det, men blev bara så trött och arg på honom.. Drog till Edet och söp istället !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drömde att Guggo höll ett stort Oztown-möte (in person) och deklarerade det en frihandelszon för både varor, tjänster och _användare_. Ex-kattgruppen med Dave37 och WASD i spetsen knackade på och blev varmt välkomnade av vår kära Guggo.

Drömtydare någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...