Hoppa till innehåll

Chatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Ja.. men vad ska man göra. Vad gillar en körskolelärare bäst? :P

Vad tjänar det till att låta bilen gå så sakta så att man kommer ner på tomgång på tvåans växel? Helt jävla onödigt. Såvida man inte vill rulla på tomgången dårå..

Gör det du känner för och tycker passar bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tjänar det till att låta bilen gå så sakta så att man kommer ner på tomgång på tvåans växel? Helt jävla onödigt. Såvida man inte vill rulla på tomgången dårå..

Gör det du känner för och tycker passar bäst.

 

Istället för att stanna vid en korsning så åker man sakta fram. Sen har jag ju hört att ettan nästan bara bör användas då man startar.

 

Jobbigt.. jag måste nog läsa vidare på internet.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att stanna vid en korsning så åker man sakta fram. Sen har jag ju hört att ettan nästan bara bör användas då man startar.

 

Jobbigt.. jag måste nog läsa vidare på internet.

Alltså, går det så långsamt att bilen "hackar" när du rullar i tvåan är det dags att växla ner till ettan, om du ska fortsätta rulla d.v.s.

 

Så länge inget hackande förekommer är det bara att glida på i tvåan.

:sorcerer:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Istället för att stanna vid en korsning så åker man sakta fram. Sen har jag ju hört att ettan nästan bara bör användas då man startar.

 

Jobbigt.. jag måste nog läsa vidare på internet.

Om du kör fram till en korsning och det inte är fritt så du måste rulla på 2an tills den hackar, skulle jag stannat istället. Ingen mening med att smyga på 1an eller med kopplingen nere.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv, dags att bestämma vilka som ska ha en del i mitt fortsatta liv, många svåra beslut och jobbiga känslor ligger framför mig. Men jag känner på mig att detta kan komma att bli bra. Livet, nu kör vi !

Oz är alltid på din sida.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv, dags att bestämma vilka som ska ha en del i mitt fortsatta liv, många svåra beslut och jobbiga känslor ligger framför mig. Men jag känner på mig att detta kan komma att bli bra. Livet, nu kör vi !

Vad händer då? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad händer då? :o

Jag ska flytta ihop med en kompis. Så då tänkte jag att jag ska reda ut lite känslor och så och ta tag i mitt liv. Kommer väl säkert inte ta tag i något som jag tänker att jag ska göra, men att reda ut vilka känslor jag har för vissa personer och försöka ta reda på vad de har för känslor för mig. Så då blir det nog någon/några personer som jag kommer skärma av och inte prata med.

Men grejen är iallafall att jag ska flytta !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska flytta ihop med en kompis. Så då tänkte jag att jag ska reda ut lite känslor och så och ta tag i mitt liv. Kommer väl säkert inte ta tag i något som jag tänker att jag ska göra, men att reda ut vilka känslor jag har för vissa personer och försöka ta reda på vad de har för känslor för mig. Så då blir det nog någon/några personer som jag kommer skärma av och inte prata med.

Men grejen är iallafall att jag ska flytta !

Grattis! Får väl hoppas på det bästa då :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...