Hoppa till innehåll

Chatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Omprov om ett tag, mailar min lärare och frågar vad jag ska plugga på, hon länkar 2st gamla dokument och säger att jag inte ska kunna allt, vad jag inte ska kunna står inte och jag har bara inte en jävla aning om vad hon snackar om...

Fyfan vad jag hatar vissa lärare, de kan inte lägga 5 extra minuter utav sin tid för att ge lite mer grundläggande fakta som kan göra så man får G på ett jävla prov. Fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ringde till ett ställe förut och fråga om dom behövde anställa. Javisst sa han(kom nästa vecka så snackar vi).

Hoppas på det här så jävla mycket just nu så det är inte sant.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha.. Nejfan. Kommer aldrig vilja arbeta frivilligt inom kommunen. Det var bara ett dåligt skämt :)

 

Jag ringde till ett ställe där dom håller på med industrifläktar och skit. Dom behöver svetsare så jag ska nog ringa till dom igen nästa vecka och antagligen åka dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha.. Nejfan. Kommer aldrig vilja arbeta frivilligt inom kommunen. Det var bara ett dåligt skämt :)

 

Jag ringde till ett ställe där dom håller på med industrifläktar och skit. Dom behöver svetsare så jag ska nog ringa till dom igen nästa vecka och antagligen åka dit.

Haha, kommunalarbetare är ju slappt som fäään !

 

Det finns dåligt med jobb för svetsare har jag hööört...

 

btw, Kronan imorgon Patrik ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...