D48 Skrivet 16 September 2011 Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 Blir nog inget kronan för mig imorgon.. har det uselt ställt på kontot just nu. Men kanske det :), får se imorgon hur dagen blir :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 wööööö! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 September 2011 Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 wä? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Blir nog inget kronan för mig imorgon.. har det uselt ställt på kontot just nu. Men kanske det :), får se imorgon hur dagen blir :)Haha, söp med Kriekl och Kenny igår ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Belönande att läsa "Fidel Castro - My Life" och "Principles of Marketing" parallellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Belönande att läsa "Fidel Castro - My Life" och "Principles of Marketing" parallellt.Jag har Principles of Marketing i hyllan B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Vilken underbar kväll ! Note to Oztown, drick inte Fernet ! Har provat ännu en gång, den smakar fortfarande riktigt jääävla illa ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Jag har Principles of Marketing i hyllan B)Inte Swedish Edition. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Inte Swedish Edition. :medieval:Vad skall man med den till? l2english Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Vad skall man med den till? l2englishDen är på engelska, men med exempel anpassade för svenska studenter. MITT PROGRAM ÄR PÅ ENGELSKA TILL 100%, SÅ L2ENGLISH URRZELF!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Den är på engelska, men med exempel anpassade för svenska studenter. MITT PROGRAM ÄR PÅ ENGELSKA TILL 100%, SÅ L2ENGLISH URRZELF!!!!!!!!Men jaha. Lawl. I min bok är första exemplet om Systembolaget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Men jaha. Lawl. I min bok är första exemplet om Systembolaget!Jag är lurad. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg