D48 Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Lynott, vad heter hon på din avatar?Audrey Trautou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Någon som kan tipsa om serier att kolla på? Har redan sett: Chuck How I met your mother Family Guy American Dad Simpsons Walking Dead Game of Thrones Big bang Theory Spartacus: Blood and sand Spartacus: God of the arena Har sett några avsnitt och vill inte fortsätta av: Entourage Band of Brothers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Någon som kan tipsa om serier att kolla på? Har redan sett:ChuckHow I met your motherFamily GuyAmerican DadSimpsonsWalking DeadGame of Thrones Big bang TheorySpartacus: Blood and sandSpartacus: God of the arena Har sett några avsnitt och vill inte fortsätta av:EntourageBand of BrothersSouth Park Wiie 1700 casual-mmr nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 South ParkWiie 1700 casual-mmr nu :)Sett det oxå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 (redigerat) Serier som går just nu som du kan checka: Torchwood Burn notice Futurama Eureka (Doctor Who) - Sänds inte just nu, men eftersom jag nämnde torchwood i listan måste jag ha Dr Who med :) Redigerat 22 Juli 2011 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Någon som kan tipsa om serier att kolla på? Har redan sett:ChuckHow I met your motherFamily GuyAmerican DadSimpsonsWalking DeadGame of Thrones Big bang TheorySpartacus: Blood and sandSpartacus: God of the arena Har sett några avsnitt och vill inte fortsätta av:EntourageBand of BrothersVänner antar jag att du har sett ? NCIS ?CSI-serierna ? Om du gillar sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Någon som kan tipsa om serier att kolla på? Har redan sett:ChuckHow I met your motherFamily GuyAmerican DadSimpsonsWalking DeadGame of Thrones Big bang TheorySpartacus: Blood and sandSpartacus: God of the arena Har sett några avsnitt och vill inte fortsätta av:EntourageBand of BrothersThe Sopranos. Vida erkänd som världens bästa tv-serie någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Guggish ! Vilken realm lirar du på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Guggish ! Vilken realm lirar du på ? WoW? Argent Dawn och Ravenholdt. Nu åker jag iväg över helgen, tillbaka på söndag! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 WoW? Argent Dawn och Ravenholdt. Nu åker jag iväg över helgen, tillbaka på söndag! :DMycket svenskar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Nu åker jag iväg över helgen, tillbaka på söndag! :DJag gör detsamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Lynott har du sett något av Breaking bad? har hört att det ska vara en bra serie. Inte sätt något själv dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg