5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Någon som kan tipsa om serier att kolla på? Har redan sett:ChuckHow I met your motherFamily GuyAmerican DadSimpsonsWalking DeadGame of Thrones Big bang TheorySpartacus: Blood and sandSpartacus: God of the arena Har sett några avsnitt och vill inte fortsätta av:EntourageBand of BrothersDu kanske inte vill se The Pacific eftersom den ändå liknar Band of brothers. Men annars är det ett tips. Annars rekommenderar jag The IT crowd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Du kanske inte vill se The Pacific eftersom den ändå liknar Band of brothers. Men annars är det ett tips. Annars rekommenderar jag The IT crowd.Han ville ju inte fortsätta se Band of brothers i och försig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Warehouse 13 ! Riktigt B, men jag gillar den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 WoW? Argent Dawn och Ravenholdt. Nu åker jag iväg över helgen, tillbaka på söndag! :DAD, min gamla server. Vet du om Redemption på ally-sidan raidar något fortfarande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Jävlar vilken kväll ! Såg Skitarg ( http://open.spotify.com/artist/4JDLFCiz6ccxa29oA4E0R6 ) live och röjjde som fan, fruktansvärt roligt ! Nu blir det How I Met Your Mother och sen sova :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Ah Tyskland. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Ah Tyskland. B)Köpte du massa öl elle? Nu vet jag inte om det är så coolt men jag fångade mig en milf i går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Köpte du massa öl elle? Nu vet jag inte om det är så coolt men jag fångade mig en milf i går.Haha, sweet (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 TIPS OM BRA SPEL, JAG HAR SÄTTE TRÅKIGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 (redigerat) Haha, sweet (Y)Gift hon var och barn hon har.TIPS OM BRA SPEL, JAG HAR SÄTTE TRÅKIGTFör ett år sedan skulle jag ha tipsat dig om Battlefield Vietnam men inte nu. Det spelet är helt dött upptäckte jag igår. Redigerat 24 Juli 2011 av Progressive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 TIPS OM BRA SPEL, JAG HAR SÄTTE TRÅKIGTSIMS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 körde på en för typ ett år sedan men den la ner :/http://vanilla.wow-one.com/ !!!!!!!!!!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg