Banish Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Jag söp bort mitt minne totalt för två månader sedan, he he.D48 :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 D48 :wub:Iiiiih:wub: Dave37 har fått en del efterhängare här på forumet märker jag. Och vem är Raptio? Är det Raptormex, eller vad snubben nu heter? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Iiiiih:wub: Dave37 har fått en del efterhängare här på forumet märker jag. Och vem är Raptio? Är det Raptormex, eller vad snubben nu heter? :huh:Är inte raptomex. Dubbelmacka är inte så gott you know. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Och vem är Raptio? Är det Raptormex, eller vad snubben nu heter? :huh:Raptio är MacGyver tror jag? Och jag undrar vad det är för fel på den pojken. Något är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Iiiiih:wub: Dave37 har fått en del efterhängare här på forumet märker jag. Och vem är Raptio? Är det Raptormex, eller vad snubben nu heter? :huh:Jag saknade dig på Casa btw :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Jag saknade dig på Casa btw :(Har varit på Kronan två gånger sedan dess. Har inte sett till dig där heller.. :/Men jag var faktiskt utanför Casa när det öppnade. Men jag åkte hem tidigt den kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Har varit på Kronan två gånger sedan dess. Har inte sett till dig där heller.. :/Men jag var faktiskt utanför Casa när det öppnade. Men jag åkte hem tidigt den kvällen.Jag har inte vart på Kronan sen Oktoberfesten, spårade lite väl mycket där..Du borde ha stannat, galet mycket folk och galet varmt var det iallafall ! Kronan för dig på söndag eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 God Jul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Skulle inte förvåna mig om en mod skulle låsa julkalender-tråden bara för WASDs inlägg där just nu, så att wasd får det han vill, låst tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Känns bra att man ändå har lite pengar för en gångs skull.. fan va jag vill ha ett jobb snart.. ): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Känns bra att man ändå har lite pengar för en gångs skull.. fan va jag vill ha ett jobb snart.. ):Sök allt du kan bara ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Jag "försöker".. är typ "rädd" eller något för att söka vissa jobb och känner mig keff på att skriva Personliga brev.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg